ایلان ماسک برد فیلتر را جدا می کند

ایلان ماسک برد فیلتر را جدا می کند

روز جدیدپروژه فیلترینگ گامی دیگر به مرگ حتمی نزدیکتر است.اینترنت ماهواره ای پس از آزمایش در زمان بحران اوکراین، این بار توسط یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی جهانی، گامی جدید برای حرکت اتصال به اینترنت در مسیر مرزهای مشخص برداشته است. – موبایل با همکاری استارلینک قصد دارد تمامی تلفن های همراهی که در سال 2023 به بازار می فرستد را به اینترنت ماهواره ای مجهز کند تا دیگر نقطه کوری در اینترنت وجود نداشته باشد!

فناوری پیشرفته ای که علاوه بر حذف نقاط کور، فیلترینگ را به یک چالش بزرگ تبدیل می کند و در دراز مدت با گسترش این فناوری، طرح هایی مانند مهار یا حفاظت در هر نقطه به چالش بزرگی تبدیل می شوند. -موبایل با همکاری اسپیس ایکس در نظر دارد تا پوشش ملی شبکه های تلفن همراه و حذف کامل مناطق مرده را فراهم کند.

این پروژه امکان اتصال گوشی های هوشمند به Starlink را فراهم می کند. نیازی به تجهیزات خاصی نیست و افراد می توانند با تلفن 5G فعلی خود به این سرویس متصل شوند و در این صورت سرویسی با سرعت کل دو تا چهار مگابیت بر ثانیه در یک منطقه خاص ارائه می شود و افراد می توانند با استفاده از تلفن همراه خود به این سرویس متصل شوند. گوشی های هوشمند. سرعت ذکر شده کل سرعت است و با افزایش تعداد افراد، سرعت برای هر کاربر کاهش می یابد.

برای ارائه این سرویس، سال آینده اسپیس ایکس نوع دوم ماهواره های خود را که دارای آنتن غول پیکر 5 تا 6 متری هستند به مدار زمین ارسال خواهد کرد.این سرویس جدید به شما این امکان را می دهد که پیام های SMS و MMS را به هر جایی که دسترسی دارید ارسال کنید. آسمان صاف از “برنامه های ویژه برای مسنجر” استفاده کنید.

لیست پیام رسان ها اعلام نشده است اما T-Mobile می گوید که شرکت هایی مانند فیس بوک و اپل باید با SpaceX همکاری کنند تا واتس اپ و iMessage بتوانند سرویس جدید را تشخیص دهند. ایلان ماسک می گوید در صورت وقوع بلایای طبیعی و از بین رفتن همه دکل های مخابراتی ، سرویس جدید بدون مشکل کار خواهد کرد.

به گفته ایلان ماسک، این سرویس برای تماس صوتی فوق العاده خواهد بود و در صورتی که تعداد زیادی از کاربران همزمان به این سرویس متصل نباشند، امکان برقراری تماس تصویری وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید