ایلان ماسک راه اندازی مجدد سرویس پولی توییتر را به تاخیر انداخت


ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911255

مدیرعامل تسلا می‌گوید راه‌اندازی مجدد سرویس اشتراک را دو هفته به تعویق می‌اندازد تا مطمئن شود این سرویس کاملاً ایمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایلان ماسک راه اندازی مجدد سرویس اشتراک پولی خود در توییتر را پس از اینکه میلیاردر سیاست های راستی آزمایی پلتفرم را اصلاح کرد، به تعویق انداخت که منجر به انفجار حساب های فریبکار شد.

مدیرعامل تسلا که از زمان خرید این پلتفرم در ماه گذشته به قیمت 44 میلیارد دلار، توییتر را تکان داده است، گفت که راه اندازی آن را دو هفته به تعویق می اندازد تا از ایمن بودن پلتفرم مطمئن شود.

ماسک روز سه شنبه در توییتی نوشت: ما تا 29 نوامبر دوباره تیک آبی را منتشر خواهیم کرد تا مطمئن شویم که سنگ جامد است.

این اقدام به دنبال تصمیم قبلی ماسک مبنی بر ارائه Blue Tick توییتر به هر کاربر با قیمت 7.99 دلار در ماه صورت می گیرد که منجر به سیل حساب های جعلی از جمله پروفایل های جعلی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده و لبرون جیمز ستاره شد. NBA بلند شد

هفته گذشته، توییتر خدمات اشتراک جدید را به حالت تعلیق درآورد و پروفایل شخصیت‌های عمومی و شرکت‌های بزرگ را در تلاش برای رفع سردرگمی و اطلاعات نادرست در این پلتفرم سیاه کرد.

ماسک روز سه شنبه توییت کرد که تحت سرویس اشتراک مجدد راه اندازی شده، تغییر نام تأیید شده شما باعث می شود تا زمانی که نام توسط توییتر برای واجد شرایط بودن این سرویس تأیید نشود، تأیید تأیید را از دست خواهید داد.

سیستم راستی‌آزمایی اولیه توییتر یک پرچم رایگان برای کاربران محبوب و حساب‌های تأیید شده مورد علاقه عمومی ارائه کرد.

ماسک از سیاست پرچم‌گذاری قبلی انتقاد کرد، سیاستی که برای جلوگیری از جعل هویت چهره‌های عمومی، مانند سیستم اربابان و دهقانان، معرفی شد.

آخرین برنامه‌ها برای توییتر پس از هفته‌ها آشفتگی پر هرج و مرج در این غول رسانه‌های اجتماعی، که با اخراج‌های گسترده، استعفاهای سرشناس و تبلیغ‌کنندگان فراری مشخص شد، انجام شد.

شرکت‌های بزرگی از جمله جنرال موتورز، آئودی، جنرال میلز و یونایتد ایرلاینز تبلیغات خود را در توییتر به دلیل نگرانی‌ها در مورد آینده پلتفرم تحت رهبری ماسک به حالت تعلیق درآورده‌اند.

ماسک در سخنرانی روز دوشنبه در انجمن تجاری G20 او گفت که از زمانی که مدیریت توییتر را در دست گرفت، غرق شده است و شک دارد که بیشتر مردم بخواهند او باشند.

دیدگاهتان را بنویسید