ایمپلنت فوری سریع ترین راه برای کاشت دندان است


ساعت: 22:48
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914861

افرادی که دندان های از دست رفته دارند و می خواهند ایمپلنت دندان انجام دهند معمولا به دنبال سریع ترین راه برای کاشت ایمپلنت هستند و کاشت فوری بهترین راه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افرادی که دندان های از دست رفته دارند و می خواهند ایمپلنت دندان انجام دهند معمولا به دنبال سریع ترین راه برای کاشت ایمپلنت هستند و کاشت فوری بهترین راه است.

ایمپلنت فوری، ایمپلنت دندانی است که سریعتر انجام می شود و مراحل کمتری دارد، بنابراین کاشت دندان طبیعی در زمان کوتاه تری انجام می شود.


5ed5ced6 4765 49a8 b655 ecc077c62218 خبر خاکستری

ایمپلنت فوری چیست؟

ایمپلنت فوری یا ایمپلنت یک روزه روشی فوری برای کاشت ایمپلنت دندان است که همانطور که از نامش پیداست به ایمپلنت یک روزه معروف شده است.

به همین دلیل است که به آن ایمپلنت یک روزه می گویند زیرا کل جراحی ایمپلنت دندان در یک روز انجام می شود و پس از جراحی لثه در همان روز پایه ایمپلنت دندان در استخوان فک قرار می گیرد.

کاشت فوری دندان تحت شرایط خاصی قابل انجام است و فوری برای همه افراد قابل انجام نیست زیرا برای کاشت ایمپلنت فوری دندان باید تراکم لثه و سلامت دهان و دندان ها به طور کامل بررسی شود.

در ضمن کاشت فوری دندان معمولا برای ایمپلنت قدامی انجام می شود زیرا زیبایی دندان های جلویی اهمیت بیشتری دارد و پس از جراحی ایمپلنت فوری دندان، برای حفظ زیبایی دندان های قدامی، یک پوشش موقت روی ایمپلنت گذاشته می شود. .

هزینه ایمپلنت فوری چقدر است؟

ارزش و قیمت ایمپلنت فوری دندان با ایمپلنت معمولی متفاوت است و به دلیل پیچیدگی و شرایط خاص انجام ایمپلنت فوری، قطعا دستمزد متخصص ایمپلنت متفاوت است.

برای محاسبه هزینه ایمپلنت فوری باید مواردی مانند تعداد ایمپلنت دندان مورد نیاز – دستمزد متخصص ایمپلنت دندان – هزینه درمان های جانبی ایمپلنت و برند ایمپلنت دندان را در نظر بگیرید.

قیمت ایمپلنت فوری بیشتر است زیرا پوشش موقت برای حفظ زیبایی دندان برای شما در نظر گرفته شده است اما این تفاوت قیمت زیاد نیست.

محاسبه هزینه ایمپلنت فوری به این صورت است که باید هزینه ایمپلنت دندان + هزینه روکش ایمپلنت + درمان های جانبی لازم و هزینه متخصص ایمپلنت دندان در تهران را محاسبه کنید.


e39eef3b 1b81 453f acab 98183425753b خبر خاکستری

جدول قیمت ایمپلنت فوری

لیست قیمت ایمپلنت فوری در سال 1401 به شرح زیر می باشد.










نام تجاری برای ایمپلنت های فوری


قیمت ایمپلنت فوری با روکش


ضمانتنامه

ایمپلنت فوری Blue Medics

8,000,000 + 3,000,000 پوشش موقت

ده سال

ایمپلنت فوری مگاژن

10,000,000 + 3,000,000 پوشش موقت

ده سال

ایمپلنت فوری دنتیوم

11,000,000 + 3,000,000 پوشش موقت

ده سال

ایمپلنت فوری نئودنت

12,000,000 + 3,000,000 پوشش موقت

20 سال

ایمپلنت فوری Strohmann

16,000,000 + 3,000,000 پوشش موقت

30 سال

جدول قیمت ایمپلنت فوری 1401 از صفحه: https://iricclinic.com/immediate-implants/

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، هزینه ایمپلنت فوری گرانتر از ایمپلنت معمولی است و هزینه پوشش موقت به قیمت هر واحد ایمپلنت فوری اضافه می شود.

کاشت فوری یا همان روز در مدت زمان ثابت ایمپلنت دندان انجام می شود و حدود 3 تا 5 ماه طول می کشد، اما تنها تفاوت این است که در مرحله اول جراحی ایمپلنت دندان، پوشش موقتی به ایمپلنت داده می شود. زیبایی دندان ها از دست نمی رود، نرو

ارزان ترین و بهترین ایمپلنت دندان فوری، ایمپلنت کره ای سون مدیکز است که کیفیت خوبی نیز دارد و 10 سال گارانتی دارد.

اگر به دنبال قیمت مناسب برای ایمپلنت فوری هستید، ایمپلنت های کره ای بهترین انتخاب برای شما هستند، اما اگر کیفیت منحصر به فرد و ضمانت بیشتری می خواهید، باید ایمپلنت فوری سوئیس را انتخاب کنید که شامل ایمپلنت های استرومن سوئیس می شود.


3b345f21 03c2 43dd bf26 4bfde47abca5 خبر خاکستری

ایمپلنت فوری Strohmann

ایمپلنت استرومن که بهترین ایمپلنت دندان در جهان است طرفداران زیادی دارد که به صورت ایمپلنت فوری یا همان روز نیز انجام می شود.

ایمپلنت فوری استرومن به دلیل ساختار باکیفیت و طراحی منحصر به فرد از قیمت بالاتری برخوردار است اما ایمپلنت فوری استرومن به کمک ساختار نانو و بافت های فعال خود در کمترین زمان ممکن با استخوان فک فیوز می شود.

با استفاده از ایمپلنت فوری استرومن، دوره درمان و بهبودی پس از عمل کاشت به کمترین زمان ممکن می رسد.

آیا ایمپلنت دندان دائمی است؟

ایمپلنت دندان بهترین روش و بهترین درمان برای کاشت دندان طبیعی است. البته روش های مختلفی برای جایگزینی دندان از دست رفته وجود دارد که در حال حاضر ایمپلنت های دندانی بهترین هستند.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله ایمپلنت دندان دائمی است اما طول عمر و ماندگاری ایمپلنت دندان به موارد زیادی مربوط می شود که برای نگهداری صحیح از ایمپلنت دندان باید بدانید.

به عنوان مثال ایمپلنت های کره ای 10 تا 20 سال گارانتی و عمر دارند و در صورت رعایت توصیه های متخصص ایمپلنت و رعایت بهداشت دهان و دندان، عمر ایمپلنت دندان به 30 سال افزایش می یابد.

اگر به دنبال ایمپلنت دندانی با دوام و گارانتی مادام العمر هستید، توصیه می کنیم برای آرامش خاطر در مورد طول عمر از انواع ایمپلنت های سوئیسی استفاده کنید.


af0742d5 69f5 49fe a7b9 7522cd95ef6b خبر خاکستری

چه مدت پس از کشیدن دندان می توان ایمپلنت دندانی ساخت؟

کاشت ایمپلنت دندان را می توان در هر زمانی پس از کشیدن دندان انجام داد، یعنی مهم نیست که چه مدت دندان خود را از دست داده اید و ایمپلنت دندان در هر زمانی قابل انجام است.

اما باید در نظر داشته باشید که بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت دندان بعد از کشیدن دندان در همان روز تا ۲ ماه بعد است.

اگر می خواهید ایمپلنت دندان را در همان روزی که دندان خود را کشیده اید انجام دهید، در واقع باید از ایمپلنت فوری استفاده کنید و ایمپلنت فوری دندان نیاز به شرایط مطلوبی دارد، بنابراین مهم است که از وضعیت استخوان فک و لثه خود پس از کشیدن دندان مطلع شوید. .

اگر شرایط ناحیه مورد نظر و لثه پس از کشیدن دندان مناسب باشد، می توان ایمپلنت های دندانی را در همان جلسه درمانی کاشت کرد.

اگر به هر دلیلی دندانی را از دست داده اید و مدت زیادی از آن می گذرد، مطمئناً دچار تحلیل استخوان و از دست دادن لثه خواهید شد که باعث افزایش طول مدت درمان ایمپلنت دندان و هزینه ایمپلنت دندان می شود.

بنابراین بهتر است هر چه زودتر ایمپلنت دندان انجام شود تا مشکل دیگری پیش نیاید.

شما می توانید به سایت ایمپلنت دندان و ایمپلنت فوری از متخصص ایمپلنت دندان در تهران مراجعه کنید. iricclinic.com نگاه کن



دیدگاهتان را بنویسید