اینترنت در چند شهر شمال ایران قطع شد

اینترنت در چند شهر شمال ایران قطع شد

خط تلفن همراه ایرانسل در مرکز استان و شهرهای قائم شهر و نکا قطع است. این اختلال در حوزه تلفن همراه، خانه و محل کار نیز قابل مشاهده است.

زومیت نوشت: مدیر کل ارتباطات و فناوری های ارتباطی استان مازندران از قطعی اینترنت سه شهرستان این استان خبر داد.

ساعتی پیش ایرنا به نقل از اسماعیل عزیزی، مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات استانداری مازندران، گفت: از ساعت 11:15 امروز اینترنت شهرهای ساری، قائم شهر و نکا به دلیل قطعی شبکه قطع شده است. مسیر فیبر نوری

ایزی در تشریح علت این قطعی گفت: در دو نقطه مسیر فیبر نوری بابل به قائم شهر و همچنین از قائم شهر به ساری اختلال ایجاد شده و کارشناسان زیرساخت نیز از هم اکنون برای بررسی علت به محل اعزام شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران گفت: هنوز زمان دقیق رفع این مشکل و اتصال مجدد اینترنت مشخص نیست، اما به جز این سه شهر، در سایر شهرها اختلال و مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین به قطعی خطوط ایرانسل اشاره کرد و اظهار داشت: خط تلفن همراه ایرانسل در مرکز استان و شهرهای قائم شهر و نکا قطعی است. این اختلال در حوزه تلفن همراه، خانه و محل کار نیز قابل مشاهده است.

در دو هفته گذشته اختلالات و قطعی هایی در اینترنت کشور ایجاد شد که البته در سراسر کشور بود و باعث شد اینترنت موبایل و ثابت برای دقایقی در دسترس نباشد.

علت یکی از اختلالات گسترده در توسعه زیرساخت های قبلی ذکر شد و هیچ توضیحی برای قطعی اینترنت هفته گذشته در سراسر کشور ارائه نشد. این در حالی است که دلیل قطعی اینترنت امروز در سه شهر استان مازندران قطعی دو نقطه از مسیر نوری است که بیش از دو ساعت از دسترس خارج است.

دیدگاهتان را بنویسید