اینستاگرام سحر قریشی تتلو را به سخره گرفت + عکس

اینستاگرام سحر قریشی تتلو را به سخره گرفت + عکس

صفحه اینستاگرام سحر کوریشی در حال حاضر حدود 10 میلیون دنبال کننده دارد. او از جمله بازیگرانی است که همیشه مرزهای زیادی دارد. شایعه ارتباط با مهدی علوی، امیر مکاره و مهدی طارمی بخشی از این مرزها است اما هیچ کدام از این مرزها به اندازه رابطه سحر قریشی با تتلو جنجالی نبوده است.

تتلو با انتشار مطالب تند علیه سحر قریشی گفته است که او معتاد است و رفتارهای عجیبی دارد و به همین دلیل دیگر قصد ادامه رابطه با او را ندارد. البته آتش این نبرد با عذرخواهی این بازیگر برای چند ساعت خاموش شد.

ادعاهای تتلو درباره سحر قریشی به همین جا ختم نشد و تتلو در جدیدترین تلگرام خود نوشت: «حتی همسرم را هم دوست ندارم.» آنها عاشق نیستند!

اینستاگرام سحر کوریشی تتلو را مسخره می کند
مدت زیادی از صحبت های تاتلو نگذشته بود که سحر کوریشی استوری جدیدی در اینستاگرام منتشر کرد. داستان سحر کوریشی مار را نشان می دهد که رنگ های مختلف دارد و به نوعی می خواهد این ضرب المثل را در مورد تغییر رنگ هر روز تحریک کند. این تصویر قبلا واکنش های متفاوتی را برانگیخته است. برخی می گویند منظور سحر قریشی امیر تتلو بوده است. اما گروهی دیگر گفتند سحر قریشی این تصویر را برای تمسخر او منتشر نکرده و می‌خواهد موسیقی جدید امیر تتلو را تبلیغ کند.

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو چگونه شروع شد؟
در حالی که سال گذشته شایعه رابطه این دو سلبریتی در فضای مجازی ادامه داشت، سحر قریشی روز دوشنبه ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که خبر بسیار قابل توجهی شد. این ویدئو سحر کورسی را در حال بازی در ویلا با آتش نشانان نشان می دهد، ویلایی که بسیار شبیه خانه تاتالو در ترکیه است و بارها عکس هایی از آن منتشر کرده است.

اما این همه ماجرا نبود و سحر قریشی کپشن این ویدیو را با شماره 78 به پایان رساند که همان عددی است که همیشه پایان پیام های امیر تتلو در فضای مجازی بوده است. به خصوص پس از اینکه تاتلو در چند روز اخیر در کانال یوتیوب خود از هواداران خود خواست تا عضو کانال تازه تاسیس سحر قریشی یوتیوب شوند. آنها بعداً با انتشار عکس های مشترک رابطه خود را علنی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید