اینکه سرخابی ها جلوی ما شلیک کردند یعنی خوب کار کردیم / اگر گل بدی به پرسپولیس بزنی بدجوری مجازات میشی


ساعت: 23:10
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836462

سرمربی پیکان بزرگترین عامل شکست تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس را گل اول سرخپوشان می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی حسینی در نشست خبری دیدار پرسپولیس – پیکان که منجر به شکست 2 بر صفر خودروسازان شد، گفت: اگر در این زمین و در ورزشگاه به پرسپولیس گل بدی بزنی به شدت مجازات می شوی. با وجود آنالیز تیم خوب پرسپولیس می دانستیم که در ارسال های ترکیبی خطرناک خواهند بود و روی این موضوع کار کردیم اما متاسفانه بازیکن سمت چپ غافلگیر شد و به گل رسیدیم.

وی افزود: با اخراج بازیکن پرسپولیس برای بستن بازی برگشته اند. در ابتدای نیمه دوم مطمئن بودم که اشتباه بازیکن ما با بازیکن پرسپولیس اشتباه نبود، اما داور اشتباه کرد و گل دوم را به ثمر رساندیم. باز هم بازیکنان ما ضربه ایستگاهی را از دست دادند و گل بدی زدیم. پرسپولیسی ها می خواستند با دفاع منطقی فضاها را در اختیار بگیرند. پیشرفت بازی به گونه ای پیش رفت که هدف اول برنامه های ما را به هم ریخت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تیمش در 2 بازی اخیر مقابل استقلال و پرسپولیس با وجود اینکه بیش از 60 دقیقه گل های بیشتری نسبت به حریف داشت، متذکر نشد، گفت: انتظارات از تیم ما بالا رفته است. بلافاصله اگر بتوانید یک دوست را مقابل این تیم ها کم کنید، یعنی زحمت کشیدید. بازیکنان آنها به خاطر فشار ما اشتباه کردند. بزرگترین عامل شکست امشب ما گل اول بود. می دانستیم که پرسپولیس با توجه به نتیجه در اصفهان، می خواهد از 20 دقیقه ابتدایی بازی عالی شروع کند، تمام برنامه ما این بود که 30 دقیقه ابتدایی را از دست بدهیم که متاسفانه به گل رسیدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید