این اتفاق در جام جهانی لیونل مسی را غافلگیر کرد

این اتفاق در جام جهانی لیونل مسی را غافلگیر کرد

لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین انتظار نداشت آلمان به این زودی از این رقابت ها کنار بکشد. کاپیتان 35 ساله آرژانتین که 3 بار در جام جهانی مقابل تیم آلمان شکست خورد، به روزنامه ورزشی اوله آرژانتین گفت: از حذف آلمان از جام جهانی بسیار شگفت زده شدم. آلمان همیشه در این رقابت ها مدعی بوده و همیشه جزو چهار تیم نیمه نهایی بوده است اما در این دوره هم مانند دوره قبل حذف شد. آلمان بازیکنان مهم و تیم جوانی دارد.

مسی که در یک چهارم نهایی جام جهانی 2006 و 2010 و در فینال مقابل آلمان در سال 2014 ناکام ماند، ادامه داد: آلمان همیشه جزو بهترین هاست. این واقعیت که این تیم مانند سال 2018 به مرحله حذفی نرسید، تعجب آور است، اما همچنین نشان می دهد که این جام جهانی چقدر سخت است و نام تیم اهمیتی ندارد. در هر مسابقه باید با تمام قدرت در زمین باشیم و فکر نکنیم که از قبل برنده هستیم.

لیونل مسی با گلزنی در دیدار برابر استرالیا توانست برای اولین بار در مرحله حذفی جام جهانی گلزنی کند و در نهایت به این هدف دست یابد. تیم او باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی فوتبال هلند برود که در دور قبل آمریکا را شکست داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید