این استقلال بوی گل می دهد

این استقلال بوی گل می دهد

تیم فوتبال استقلال در دیداری باقی مانده از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2 بر یک هواداران خود را شکست دهد تا نه تنها شکست ناپذیری خود را در لیگ برتر حفظ کند، بلکه یک بار دیگر با 3 امتیاز فاصله گرفت. نزدیکترین فالوور شما بزرگنمایی کنید تا از حاشیه امنیتی بهتر در بالای جدول استفاده کنید.
در حالی که دیدار دو تیم با نتیجه یک بر یک برگزار شد، ارسلان مطهری که به عنوان ذخیره به میدان آمده بود با ارسال مهدی پور از کرنر موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

این گل حاصل همکاری مهدی پور و مطهری بود و هافبک شماره 9 آبی ها که بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند تعداد پاس گل های این فصل را به 5 گل رساند تا همچنان صدرنشین آبی ها باشد. گلزن و بهترین گلزن لیگ دوم.

مهدی پور که اولین ایستگاه زن آبی ها در این فصل است، با همین شروع های مجدد موقعیت های زیادی برای این تیم ایجاد کرد و اغلب با استفاده بهینه از ضربات ایستگاهی موفق به گلزنی شد و در این دیدار نیز یک ضربه کرنر برای تیمش ارسال کرد. گل پیروزی در دقایق پایانی بازی.

استقلال و هواداران در دیداری روز جمعه از هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج به جمع هواداران رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید