این استقلال مدعی قهرمانی نیست

این استقلال مدعی قهرمانی نیست

هاشم حیدری درباره بازی استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: استقلال در دیدار مقابل سپاهان بد بازی کرد و متحمل شکست شد. این تیم خوب بازی نمی کند و نتایج مورد نیازش را نمی گیرد. اگر بخواهند در دیدار مقابل ملوان با همین سبک بازی کنند مطمئن باشید این تیم نتیجه نمی گیرد و فاصله آنها با بالای جدول بیشتر می شود.

وی افزود: بیهوده است که بگوییم استقلال خوب بازی می کند و بیشتر اوقات توپ را در اختیار دارد و هواداران فقط دنبال برد هستند. تیمی که خوب بازی کند جامی نمی گیرد اما تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند جام می گیرد.

مهاجم سابق آبی پوشان ادامه داد: اکنون اکثر تیم ها برای گرفتن امتیاز از تیم های رقیب بازی های بسته را انجام می دهند اما سرمربی باید فکری به حال خود کند و با آنالیزهایی که انجام شده راه های تاکتیکی گلزنی را به شاگردانش نشان دهد. استقلال تمام ابزارهایی را که یک تیم مدعی باید داشته باشد در اختیار دارد. به نظر من ساپینتو باید پاسخگوی این نتایج و بازی های نه چندان جذاب استقلال باشد. با این همه ارقام عجیب است که تیم نتیجه نمی گیرد.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر 8 امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارد و چاره ای جز شکست حریف برای کاهش فاصله ندارد. تیم رقیب باید بالای جدول باشد و امتیاز کم نکند، اما آبی ها به راحتی امتیاز می گیرند، بنابراین این تیم قدرت فصل گذشته را ندارد.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: استقلال را با این سبک بازی در این فصل مدعی قهرمانی نمی بینم چرا که تیم ساپینتو روان بازی نمی کند و اگر نتایج مورد نیاز خود را از ابتدا کسب نکند. در نیم فصل، آنها از دیگر مدعیان عقب خواهند افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید