این استقلال هوادار آبی ها شد

این استقلال هوادار آبی ها شد

حالا استقلال خوزستان 25 امتیازی است و تیم سوم لیگ یک است. دو امتیاز با صدر و یک امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد. استقلال خوزستان در ابتدای فصل شرایطی داشت که اگر امروز یکی از تیم های نیمه پایین جدول بود جای انتقاد باقی نمی ماند چرا که صحبت از فروش امتیاز این تیم و قطعا قیمت آن بود. استقلال خوزستان برای حضور در بازی های این فصل. لیگ 1 کمتر از سایر تیم های مدعی صعود به لیگ 1 متحمل آسیب شد.

اما سهراب بختیاری زاده که پیش از این سابقه مربیگری ناموفقی داشت و شاید با انتخاب نامناسبش این امر اجتناب ناپذیر بود، در استقلال خوزستان نشان داد که مربی آینده است و می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. حداقل تا به امروز تیم او به عنوان یکی از تیم های مبارز مطرح می شود و با این روند شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهد داشت.

همه این اتفاقات خوب برای استقلال خوزستان در حالی رخ داد که در هفته های ابتدایی جدا از بحث غیبت این تیم در مسابقات و نقاط فروش، برخی دخالت ها حاشیه هایی را برای این تیم ایجاد کرد اما سهراب بختیاری زاده تا استقلال خوزستان با آنها روبرو شد. مقابل تیم متخاصم قرار بگیرید.

استقلال خوزستان با سهراب بختیاری زاده به روزهای خوب بازگشت. بدون شک در صورت حمایت از این تیم پتانسیل بازگشت به لیگ برتر و حتی یافتن اتفاقات خوبی در سطح اول مسابقات فوتبال ایران را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید