این بانک روسیه را در عملیات ویژه علیه اوکراین هدف قرار داده است. از کیف تا لافایت


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811016

الجزیره مقاله ای درباره این بانک منتشر کرد که در آن اهداف روسیه در جریان عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین بیان شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الجزیره مقاله ای درباره این بانک منتشر کرد که در آن اهداف روسیه در جریان عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین بیان شده بود. کی یف، پایتخت اوکراین که بزرگترین شهر این کشور با 3 میلیون جمعیت نیز می باشد، بخشی از بانک اعتماد مسکو است.

بر اساس این گزارش، خارکف از دیگر شهرهای اوکراین است. روس ها به پایگاه های امنیتی و فرودگاه های شهر حمله می کنند. این دومین شهر بزرگ اوکراین است.

شهر اودسا یکی دیگر از شهرهای بزرگ اوکراین است که بخشی از بانک هدف روسیه است. اهداف نظامی در شهر کراماتورسک اوکراین نیز هدف حملات جنگنده های روسی قرار گرفته است.

شهر ماریوپول در جنوب شرقی اوکراین نیز بخشی از بانک هدف روسیه است. این شهر همچنین یکی از بزرگترین شهرهای اوکراین است. شهر لویو با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر از دیگر اهداف روسیه است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه صبح امروز به نیروهای مسلح روسیه دستور داد تا عملیات ویژه ای را در منطقه دونباس انجام دهند. وزارت دفاع روسیه گفته است که حملات هوایی یا موشکی به شهرهای اوکراین در دستور کار نیست.

پوتین گفت که این دستور پس از آن صادر شد که رهبران منطقه جدا شده در شرق اوکراین خواستار کمک نظامی روسیه در پاسخ به تشدید “تجاوزات اوکراین” شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید