این تخت جمشید حکومت اصفهانی ها شد

این تخت جمشید حکومت اصفهانی ها شد

تیم فوتبال پیکان که یکی از بهترین تیم های لیگ برتر این فصل است، در هفته یازدهم موفق شد سپاهان را در اصفهان شکست دهد تا شاگردان نوید کیا با ثبت این شگفتی بزرگ صدرنشین جدول را از دست بدهند.

پیکان با هدایت معتبی حسینی در پایان هفته یازدهم با 18 امتیاز در رده ششم قرار دارد و یکی از تیم های سهمیه آسیایی است. این تیم تهرانی از 11 دیداری که انجام داده در 5 بازی پیروز شده است و جالب اینجاست که 2 برد از 5 بردش برابر ذوب آهن و سپاهان است.

شاگردان مجتبی حسینی ابتدا در هفته سوم در تهران به مصاف ذوب آهن رفتند و میهمان خود را با یک گل شکست دادند سپس در هفته یازدهم موفق شدند این بار در اصفهان مقابل دیگر تیم اصفهانی سپاهان به برتری برسند که به 2- نتیجه منجر شد. 1. به نفع پیکان تمام کنید.

میتبی حسینی که سال ها به عنوان دستیار و سرمربی در اصفهان فعالیت کرده و با تیم های این شهر آشنایی کامل دارد، در نیم فصل اول در اصفهان نتایج خوبی را مقابل فوتبال اصفهان کسب کرد و موفق شد از این تیم جدا شود. شهرستان با 6 امتیاز تحت رهبری او قرار می گیرند.

پیکانی ها در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان تیم انتهای جدولی هستند و روی کاغذ به نظر می رسد کار سختی برای کسب امتیاز کامل این دیدار نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید