این ترکیه در ترکیه اعصاب استقلالی ها را به هم ریخت

این ترکیه در ترکیه اعصاب استقلالی ها را به هم ریخت

هروه میلیچ، بازیکن کروات استقلال در سال های اخیر اخیرا با انتشار بیانیه ای از مدیر برنامه های خود اعلام کرده که هنوز مطالباتش پرداخت نشده و مسئولان قبلی استقلال نیز در این باره تذکر داده اند. میلیچ که باشگاه استقلال را مقصر می دانست با شکایت به فیفا بار دیگر پنجره نقل و انتقالات استقلال را بست تا مسئولان فعلی استقلال که جانشین آگرلو و تیم مدیریتی شده اند برای پرداخت طلب این بازیکن دچار مشکل شوند.

در نهایت حامد فضلی مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال در سفر به ترکیه با این بازیکن آشنا شد تا پولش را به صورت نقدی پرداخت کند اما میلیچ به این راحتی پول را به استقلالی ها تحویل نداد.

یکی از مدیران ارشد باشگاه به خبرورزشی گفت: ملیح یک بار گفته بود که این پول را نقد و دلار دریافت می کند و وقتی نماینده باشگاه استقلال این پول را می دهد از دریافت آن امتناع می کند و بهانه می آورد که تحت تعقیب نیست. او فقط اسکناس های یورو را دریافت می کند تا درخواست تجدید نظر خود را رد کند.

این پاسخ دهنده افزود: «به همین دلیل است که نماینده ما دوباره در مبادله دلار با یورو مشکل دارد. بالاخره بعد از اینکه میلیچ یک بار گفت این پول را به شماره حسابی که مشخص کرده واریز کنیم و پول نقد دریافت نمی کند، در نهایت طی تماس های مختلف امارات (مدیر عامل باشگاه کنار آن بازیکن) این مشکل برطرف شد. تا بازیکن کروات سال های اخیر ما بتواند درخواست خود را دریافت کند.”

اما زمانی که تصاویر این بازیکن در کانال رسمی باشگاه قرار گرفت، مدیران استقلال که با شنیدن صحبت های میلیچ متوجه این مشکلات شده بودند، به این فکر افتادند که آیا این همان بازیکنی است که در زمان دریافت این بازیکن این همه دردسر برای نماینده استقلال ایجاد کرده است و حالا؟ او پس از گرفتن پول خود وانمود می کند که با هواداران و باشگاه استقلال همدردی می کند و به پیراهن این تیم تعصب دارد!

دیدگاهتان را بنویسید