این تمسخر اسکوگیچ به پرسپولیس روی اعصاب منتقدان است

این تمسخر اسکوگیچ به پرسپولیس روی اعصاب منتقدان است

صادق محرمی – که دراگان اسکوچیچ آنقدر اعتقاد دارد که وریا گفوری و رامین رضایان را شکست داده است – با دو کارت زرد نسبتاً بی پاسخ به امارات از زمین بازی اخراج شد تا ملی پوشان بیش از نیم ساعت با میهمان خود 10 دقیقه بازی کنند.

این دومین – و به عبارتی سومین – اشتباه محرمانه در مقدماتی جام جهانی بود. تک گل کره در ورزشگاه آزادی با اشتباه سون هیونگ مین به ثمر رسید و در مقابل لبنان با علیرضا بیرانوند همراه شد، دو نفری که فکر می کردند توپ از بالای دروازه رد شده و با بی دقتی به بازیکن حریف تبدیل شدند.

بعد از اینکه اخبار ورزشی دیروز به انتقاد از دفاع اسکوچیچ از بدترین بازیکن تیمش پرداخت، امروز نوبت همشهری است که به انتقاد از مدافع راست تیم ملی بپردازد.

نویسنده مقاله درباره محرم می نویسد: «باید این سوال را جدی پرسید که چرا بازیکن ما در چنین مسابقه ای بدون اینکه تحت فشار قرار بگیرد باید 2 کارت زرد ناجور بگیرد و اخراج شود؟ این دیدار اصلا برای ایران حساس نبود که اشتباه عجیبی است. برای توجیه نابجا و نامناسب صادق محرمی: ضربه سختی به بازیکن حریف در میانه زمین زد و کارت دوم را گرفت. ما با 10 بازیکن بازی کردیم، چه اتفاقی افتاد؟ انتظار می رود محرمی بعد از چند سال بازی در اروپا و تثبیت جایگاهش در تیم ملی، از بلوغ فنی بیشتری برخوردار شود.

دیدگاهتان را بنویسید