این دو ستاره به استقلالی ها اطمینان دادند

این دو ستاره به استقلالی ها اطمینان دادند

دو بازیکن خط حمله استقلال متشکل از دو بازیکن بوشهری هفته ششم دور رفت را یادآوری کردند و در دیدار مقابل ملوان به مصاف نساجی مازندران رفتند. زمانی که مهدی کایدی از جناح چپ نزدیک محوطه جریمه وارد دروازه شد، یاران مازندرانی با یک پاس پهن به محبی فرصت دادند و این بازیکن توانست اولین گل خود را برای استقلال به ثمر برساند. این دیدار یکی از معدود بردهای پرگل استقلال بود.

این دو بازیکن در دیدار هفته هفدهم مقابل دیگر رقیب شمالی استقلال بار دیگر خوش درخشیدند تا ثابت کنند جنوبی های این تیم از دیدار با شمالی ها روحیه مضاعفی می گیرند.

بوشهری های استقلال در دیدار مقابل نماینده گیلان یک گل به ثمر رساند و گل دیگر را به ثمر رساند. مهدی کایدی قبل از اینکه استقلال گل اول شیراز را به ثمر برساند توپ زیبا را مهار کرد و خط دفاع تیم ملوان را از بین برد، در حالی که با همان گل (گل به خودی) خط دفاعی شمال فرو ریخت و سپس این تیم سه گل دیگر از تیم ملوان به ثمر رساند. بکهورد که یکی از این گل ها را استقلال بوشهری (محمد محبی) به ثمر رساند. ضربه زیبا و مطمئن محمد محبی از روی خط 18 قدم با خیال راحت و دقیق پخش شد و هواداران استقلال را تا حد زیادی از برد تیمشان راحت کرد.

این دو بوچهری پس از پایان بازی مورد تشویق هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند. قطعا با آماده شدن این دو بازیکن که هر دو در فاز هجومی توانایی های بالایی دارند، خط حمله استقلال نیز در هفته های آینده شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید