این ستاره جذاب روی پرسپولیس اثر گذاشت

این ستاره جذاب روی پرسپولیس اثر گذاشت

سید احسن حسینی درباره برد 3 بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و شایسته برد بودیم. امیدوارم در بازی های آینده نیز این روند را ادامه دهیم. البته صنعت نفت هم تیمی خوب و قابل احترامی بود و توانست در دقایق مسابقه ما را تحت فشار قرار دهد.

وی در ادامه به اشتباهات داوران که به ضرر تیمش بود اشاره کرد و تصریح کرد: در بازی مقابل فولاد و هوادار از داوران ضربه خوردیم و اگر داوران نبودند قطعاً در آن دو مسابقه امتیاز بیشتری کسب می کردیم و اکنون ما جایگاه بهتری در جدول داشت. از دست دادن امتیاز به دلیل اشتباهات داوری ظلم بزرگی است. به هر حال داورها انسان هستند و می توانند اشتباه کنند اما متاسفانه اشتباهات داوری در لیگ ایران زیاد شده است. در همان بازی با صنعت نفت هم ناراحت بودیم و به تصمیمات داور معترض بودیم اما خدا را شکر که حداقل این موضوع مشکلی در نتیجه گیری تیم ما ایجاد نکرد.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره بازی آینده تیمش با پرسپولیس گفت: قطعا بازی با پرسپولیس برای هر تیمی سخت است و می دانیم که با یکی از بهترین و با کیفیت ترین تیم های فوتبال ایران روبرو خواهیم شد. در ورزشگاه آزادی امتیاز گرفت و به روند خوب خود ادامه داد. درست است که در بازی قبل شکست خوردند اما پرسپولیس به دنبال جبران است و این قطعا کار را برای ما سخت می کند. با این حال برای گرفتن امتیاز به تهران می آییم.

حسینی در پایان گفت: به پوشیدن پیراهن تیمی مثل پرسپولیس افتخار می کنم اما اکنون بازیکن آلومینیوم هستم و سعی می کنم بهترین ها را برای این تیم ارائه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید