این ستاره دلیل اصلی از دست دادن قهرمانی پرسپولیس است

این ستاره دلیل اصلی از دست دادن قهرمانی پرسپولیس است

حامد لاک پس از اتفاقات دربی و آغاز سال جدید از دست کادر فنی عصبانی بود و در سه بازی تیمش را از دست داد، در حالی که پس از عذرخواهی و به شرط تمرکز روی کارش، به تمرینات بازگشت و در ترکیب قرار گرفت. ترکیب اصلی بعد از بازی با پیکان. . شانس به پیکان گل نزد و در همان دقیقه مقابل نساج به نتیجه رسید اما در دیدار مقابل سپاهان دوباره به عنوان یک تخریب کننده برای تیمش ظاهر شد و وضعیت روحی و روانی پرسپولیس را بر هم زد.

پرسپولیس در نیمه اول بازی مقابل سپاهان عملکرد ضعیفی داشت و از طرفی سپاهان چند موقعیت خوب خلق کرد که نتیجه آن مشهود بود. اما پرسپولیس در نیمه دوم به سبک اکثر بازی های این فصل شرایط متفاوتی پیدا کرد و از همان ابتدای بازی عزم جزمی خود را برای تغییر نتیجه و جبران شکست نشان داد اما در همان دقیقه حامد لک .

خروج حامد لاک و واکنش او به پاس نه چندان فنی سوروس رفیعی به قدری ضعیف بود که او گل دوم را به سپاهان تقدیم کرد تا تیمش را به ورطه نابودی بازگرداند. این گل مثل آب سردی بر پیکر پرسپولیس نشست و حتی حمید مطهری هم در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد. این گل بد همه بازیکنان را ناراحت کرد و سپس ایستادن دوباره بسیار سخت به نظر می رسید.

گلی که حامد لاک در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند همان گلی بود که با اشتباهی عجیب در آبادان دریافت کرد و پایه گذار شکست تلخ مقابل صنعت نفت بود.

این دومین اشتباه مهلک حامد لاک در این فصل بود و حساب اشتباهات مرگبار و مخرب او برای هواداران پرسپولیس گم شد. لاک که در اولین فصل حضورش در پرسپولیس به رکورد 17 کلین شیت در لیگ برتر رسید و این رکورد را با بیرانوند نیز به اشتراک گذاشت، در این فصل عملکرد ضعیفی داشت و این مشکل در کنار ضعف و بی ثباتی خط دفاعی قرمزها که باعث شد. به هیچکدام پاسخ نداده همین برای ناراحتی تیم یحیی کافی بود.

دیدگاهتان را بنویسید