این ستاره دوباره وارد لیست استقلال و فرهاد شد

این ستاره دوباره وارد لیست استقلال و فرهاد شد

با وجود اینکه یک بازی دیگر به نیمه اول لیگ برتر باقی مانده است، اما تیم ها در تلاش برای تقویت نیم فصل دوم هستند. به گفته فرهاد، مجیدی استقلال قصد دارد دو بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن خارجی به عنوان هافبک جذب کند.

یکی از بازیکنان خونه به خونه استقلال صالح حردانی مدافع راست فولاد خوزستان است، بازیکنی که قبل از شروع فصل در لیست فرهاد مجیدی قرار داشت اما فولادی ها اجازه جدایی به او ندادند. جواد نکونام سرمربی فولاد پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر با اشاره به صحبت های حردانی با سایر تیم ها گفت: سعادت (حردانی) باید تمرکز و تمرکز بیشتری روی فولاد داشته باشد. فولاد همه چیز به او داد، به او اعتبار و شخصیت داد و به تیم ملی رفت. صحبت با او در مورد رفتن به تیم های دیگر حواس پسر را پرت کرد.

صحبت های سرمربی فولاد نشان می دهد که جدایی این بازیکن ممکن نیست مگر اینکه شرایط دیگری مانند تعویض بازیکن فراهم شود. شنیده ها حاکی از آن است که فولاد خواهان جذب رشید مظاهری دروازه بان استقلال است که در لیست 18 هفته ای حضور ندارد. باید تا پایان نیم فصل صبر کنیم تا ببینیم این انتقال انجام می شود یا خیر.

لازم به ذکر است که در غیاب ورا گفوری از جناح راست، کوین یامگا نتوانست انتظارات را برآورده کند، زیرا بازیکن کامرونی-فرانسوی استقلال قصد دارد بیشتر در فاز هجومی حضور داشته باشد که دیروز با خروج گفوری در خط حمله رخ داد. میدان مقابل رفسنجان سقوط کرد.

دیدگاهتان را بنویسید