این ستاره مثل الماس برای پرسپولیس می درخشد

این ستاره مثل الماس برای پرسپولیس می درخشد

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر یک مقابل نساجی مازندران موفق شد با استقلال تهران که در صدر جدول باقی ماند، سه امتیاز عقب بماند. سرخپوشان پایتخت در حالی موفق شدند نساجی را از تهران خارج کنند که طوفان هشت دقیقه ای وحید امیری در ابتدای این دیدار برای هدایت این تیم با دو گل کافی بود.

هافبک ملی پوش پرسپولیس که با بازی های درخشان خود نقش ویژه ای در صعود زودهنگام تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر داشت، این بار الماس افکار گل محمدی را با پیراهن باشگاهش به تن کرد تا نشان دهد هرگز به دست نمی آید. خسته از بازی

امیری با یک گل و یک پاس گل در هشت دقیقه به خواسته هواداران رسید اما دوندگی بی امان او تا آخرین ثانیه حضورش در زمین نشان داد که می تواند همه را راضی کند جز خودش.

امیری 11 بار در جدال با بازیکنان نساجی موفق بود و سه پاس موثر داد که فرصت گلزنی را برای تیمش رقم زد.

هافبک تیم ملی ایران بیش از 25 پاس گل داد تا مهدی عبدی به عنوان کمال کامیابی نیا و حامد پاکدل گلزنی کند اما مهاجم جوان سرخپوشان همچنان ناشناس با آنها برخورد می کند تا نه تنها به روند سینوسی خود بازگردد بلکه میانگین نمره شما نیز کاهش می یابد.

امیری یکی از سه بازیکن برتر 10 بازی اخیری است که برای پرسپولیس انجام داده است. او بدون حاشیه بازی می کند و برایش فرقی نمی کند که جنسیت مربیانی مثل دراگان اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ کروات باشد یا جهجا گل محمدی به عنوان مربی داخلی به او درباره تاکتیک های فنی هشدار می دهد.

امیری یکی از معدود بازیکنان پرسپولیس است که علاوه بر پست حرفه ای در پست هافبک دفاعی و حمله، برای سرخپوشان هم بازی کرده تا ابزاری برای هر سه خط زمین شود.

دیدگاهتان را بنویسید