این ستاره مقابل پرسپولیس آماده است

این ستاره مقابل پرسپولیس آماده است

برتری دو بر یک پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی مقابل پیکان در شرایطی به دست آمد که خودروسازان حملات متعدد و خطرناکی روی دروازه سرخ پوشان انجام دادند اما تنها یک گل به ثمر رساند که پاس ساسان حسینی و محمد بلبلی به ثمر رسید. شلیک کرد. .

ساسان حسینی که هفته گذشته در آخرین بازی پیکان در سال 1401 و دیدار تدارکاتی مقابل مس رفسنجان موفق به گلزنی شد، روز گذشته در دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس عملکرد درخشانی از خود نشان داد و با فرار از سمت راست محوطه جریمه با یک گل موفق به گلزنی شد. عبور. محمد بلبلی را در موقعیت خوبی قرار می دهد و این بازیکن با ضربه پا به گل می رسد.

این مهاجم که در این فصل 22 بار به عنوان بازیکن ثابت یا تعویضی برای پیکان به میدان رفته است، در آستانه از سرگیری مسابقات لیگ برتر و در دو بازی تدارکاتی اخیر خود مقابل تیم های برتر مس رفسنجانی و پرسپولیس نشان داد که به فرم ایده آل خود بازگشته است. . من می توانم دوباره روی او حساب کنم.

پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال خوزستان می‌رود و ساسان حسینی امیدوار است بتواند با تدارکات فصل گذشته مقابل تیمش، بار دیگر به چهره‌ای موثر برای معتبی حسینی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید