این ستاره ملی پوش برنامه یحیی را ترک کرد

این ستاره ملی پوش برنامه یحیی را ترک کرد

وحید امیری ستاره تیم ملی پرسپولیس این روزها با هماهنگی یحیی گل محمدی در محل کمپ و آکادمی تیم ملی زیر نظر دکتر شهاب (پزشک تیم ملی) مشغول تمرینات ویژه است اما…

در اخبار داشتیم؛ امیری 30 مردادماه باید معاینه نهایی خود را انجام دهد و در صورت تایید پزشکان، این فوتبالیست زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس کار روی توپ را آغاز خواهد کرد.

با توجه به شرایط وحید امیری، به این بازیکن توصیه شده است که برنامه های درمانی خود را با احتیاط کامل انجام دهد و عجله به زمین بازی نداشته باشد. اگر معاینه امیری در 31 مرداد شرایط خوبی را برای این بازیکن نشان دهد، به احتمال بسیار زیاد این بازیکن پس از فیفادی در اختیار کادر فنی پرسپولیس قرار خواهد گرفت و باید دید چه زمانی دوباره می تواند در زمین حاضر شود. اما در شرایط فعلی، شماره 19 پرسپولیس می داند که عجله برای بازگشت به زمین احتمالا شرایط او را پیچیده تر می کند.

با این حال یحیی گل محمدی نمی خواهد خیلی زود با وحید امیری ریسک کند. سرمربی پرسپولیس ظاهرا به این نتیجه رسیده است که وحید امیری شاید به نیم فصل اول نرسد اما با توجه به تجربه زیادش می تواند در نیم فصل دوم به تیمش کمک کند.

پیش از این یحیی گل محمدی معتقد بود وحید امیری توانایی دفاع چپ در لیگ بیست و دوم را دارد اما فکر نمی کرد دوران نقاهت پس از عمل جراحی کمر اینقدر طولانی شود.

البته وحید امیری در تلاش است تا قبل از پایان نیم فصل پرسپولیس را همراهی کند و به سفر جام جهانی قطر ادامه دهد.

مهمترین هدف این ستاره خوش اخلاق، تجربه دومین جام جهانی خود پس از درخشش در جام جهانی 2018 روسیه است. مسابقاتی که لای وحید امیری در دیدار ایران و اسپانیا به ثمر رساند!

دیدگاهتان را بنویسید