این ستار یک جواهر عالی برای استقلال است

این ستار یک جواهر عالی برای استقلال است

رافائل سیلوا که یکی از ثابت‌ترین چهره‌های این فصل بوده است، ویژگی‌هایی در بازی خود دارد که او را به یکی از قابل اعتمادترین بازیکنان ریکاردو ساپینتو تبدیل کرده است.

مدافع خوش تیپ استقلال با 193 سانتی متر قد و وزن 84 کیلوگرم در کنار چهار بازیکن مختلف با سبک های مختلف در ترکیب آبی پوشان ظاهر شد. رافائل سیلوا در 16 بازی لیگ برتر، یک بازی سوپرجام و یک بازی حذفی جام حذفی در کنار عارف غلامی، روزبه چسمی، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی استقلال به میدان رفته است و از این حیث کارنامه جالبی در خط دفاعی استقلال دارد. فصل تا اینجای کار جریان را ترک کنید همراهی سیلوا با 4 بازیکن مختلف در پستی که به گفته بسیاری از کارشناسان نیاز به هماهنگی زیادی در پست دفاع میانی دارد توانایی این بازیکن را نشان می دهد.

فصل گذشته که سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال آمد تا جای خالی سیاوش یزدانی و مرادمند (که به اردو رفته بود) را پر کند، بلافاصله پس از چند روز در خط دفاع میانی تیم استقلال به میدان رفت. تنها 4 روز پس از ورود به تهران، سیلوا در بازی مقابل صنعت نفت (در تهران) در کنار گلامی به میدان رفت. بازی ای که امیرحسین حسین زاده در دقیقه 33 تنها یک گل برای آبی پوشان به ثمر رساند تا در هفته بیست و دوم لیگ برتر شاگردان فرهاد مجیدی را شکست دهند. او اسفندماه سال گذشته در اولین تلاش خود مقابل پرسپولیس در دربی مقابل تماشاگران یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود.

حالا همین بازیکن بعد از 1412 دقیقه بازی در این فصل در تیم استقلال ثابت کرده است که چرا با قیمت 900 هزار یورو (به نقل از سایت ترانسفر مارکت) گرانترین بازیکن استقلال در میان جواهرات خاص این تیم است. ، به عنوان یاماگا (با 850000 یورو) و … هستند.

دیدگاهتان را بنویسید