این فوتبالیست معروف به سه ماه حبس محکوم شد

این روزها شکایتی از سوی وزارت بهداشت از یکی از بازیکنان قوه قضائیه مطرح شد و در نهایت از پیشکسوت محبوب یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت شکایت شد.

در سال‌های اخیر و به‌ویژه در دو دهه اخیر، برخی از فوتبالیست‌های معروف یا کمتر شناخته شده در عرصه فوتبال، همزمان با حضور در زمین یا پس از آویختن کفش‌های خود، رستوران‌هایی را برای آینده راه‌اندازی کرده و مکانی را ایجاد کرده‌اند. درآمد در دوران بازنشستگی

این فوتبالیست معروف به سه ماه حبس محکوم شد

این در حالی است که برخی دیگر از بازیکنان با جذب سرمایه از فوتبال برای ساخت املاک و یا راه اندازی فروشگاه های ورزشی و کسب و کارهای مشابه برای تامین و ضمانت آنها سعی کرده اند از درآمدهای حاصل از فوتبال برای کسب درآمد برای فوتبال خود، آینده و خانواده خود استفاده کنند.

اما در این بین تعدادی از فوتبالیست ها علاقه بیشتری به رستوران داری نشان دادند و در این مدت با ورود به این عرصه، کار جدیدی را آغاز کردند که البته ربطی به فوتبال ندارد.

نکته جالب در مورد یکی از این فوتبالیست های محبوب و مشهور سال های اخیر این بود که اخیرا پس از حضور مسئولان وزارت بهداشت – که عمدتاً بدون اطلاع قبلی و برای نظارت بر کیفیت سلامت رستوران ها از این مکان ها بازدید می کنند – آشپزخانه این شخص مشهور با صحنه ای غیرمنتظره روبرو شد!

بر اساس گزارش منتشر شده به قوه قضائیه؛ پس از ورود وزارت بهداشت، یک موش در آشپزخانه رستوران این فوتبالیست معروف مشاهده شد. این یکی از مهمترین مسائل در بحث بهداشت آشپزخانه است. این موضوع بلافاصله توسط مسئول مربوطه به مراجع ذی صلاح ارجاع می شود و دادگاه تاریخی مربوطه اعلام می دارد که از مالک و مدیریت کل رستوران مسئولیت گرفته و او را احضار می کند. اما لحظه مهم در این زمینه غیبت یک فوتبالیست معروف در روز و ساعتی بود که دادستانی در محل این پرونده تعیین کرده بود! رفتاری که باعث ناراحتی کادر قضایی مربوطه و در صورت عدم محکومیت صاحب مؤسسه شده است که اکنون باید قابل تحمل باشد و به هیچ وجه قابل خرید نیست.

قاضی این مرد را که در دادگاه حاضر نشد و وکیلش را نفرستاد به «سه ماه و یک روز حبس» محکوم کرد که بدیهی است الزامی است.

لازم به ذکر است؛ این فوتبالیست سرشناس یکی از تاثیرگذارترین افراد محافل فوتبالی است و ظاهرا تا به امروز با تکیه بر همین موضوع و دوستانی که داشته، نسبت به اجرای این حکم سرکشی کرده و در حال حاضر مشغول زندگی عادی خود است. به دادگاه بروید و تکلیف آن را روشن کنید.

هیچ هزینه ای ندارد. وی در گفت و گو با خبرورزشی گفت: به احتمال زیاد فوتبالیست معروف به حکم دادگاه اعتراض کند و تخفیف بگیرد اما بستگی به این دارد که داور حکم را نوشته یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید