این مرد عشق خود را به استقلال نشان داد

این مرد عشق خود را به استقلال نشان داد

هسرو حیدری در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: بزرگ شدن از سنین پایین در این باشگاه باعث افتخار من بود. نام استقلال آنقدر بزرگ است که با یک بار بازی در این تیم می توانی چندین سال در تیم های دیگر بازی کنی! با وجود پیشنهاداتی که داشتم، می خواستم از فوتبال خداحافظی کنم، جایی که بزرگ شدم. من اصلا متاسف نیستم. خیلی ها به من می گویند چرا بازی نکردی، همه تعجب کردند. به هر حال می خواستم از باشگاهم خداحافظی کنم و این برایم خیلی مهم بود. دو سال دیگر به باشگاه برمی گردم. امیدوارم بتوانم با ظرفیت جدید در خدمت هواداران باشم و محبت آنها را برگردانم.

وی افزود: همایش خیلی خوب بود و بزرگان استقلال دور هم جمع شدند. به گفته مصطفی آجورلو اگر می خواهیم استقلال موفق شود باید همدلی و همبستگی وجود داشته باشد. وقتی فرهاد مجیدی سرمربی شد همه از او حمایت کنند. خدایا سال خیلی خوبی خواهیم داشت. تیم در شرایط خوب و آرامش قرار دارد. امیدوارم به نتایج خوبی برسیم و ارزان ترین هدیه را به هواداران بدهیم.

حیدری در مورد اینکه آیا فوتبال و ورزش را کنار گذاشته است، گفت: برای تربیت بدنی تمرین می کنم و به کلاس مربیگری هم می روم. خدایا من می توانم به عنوان عضو کوچکی از این خانواده به استقلال کمک کنم.

او که ترجیح می دهد به عنوان مربی یا مدیر فعالیت کند، گفت: در باشگاه استقلال باید تمام تلاشمان را انجام دهیم. هر جا که هستیم. من عاشق خدمت به هواداران هستم. مهم نیست در چه موقعیتی هستم.

مشاور استقلال در خصوص جذب هافبک خارجی جدید استقلال گفت: فرهاد مجیدی بیشتر در جریان است. فکر می کنم آنها می خواهند بازیکن خارجی جذب کنند. دو سه روز بیشتر نرفتم باشگاه. کار فنی و جذب در اختیار سرمربی است.

حیدری در خصوص دیدار تیم ملی مقابل لبنان گفت: چون بازی در خانه است نمی توان گفت آسان است. امیدوارم روند رشد تیم ملی ادامه داشته باشد. باید حواشی تیم ملی حذف شود. هدف صعود به جام جهانی است. جالب نیست که این حواشی پیرامون تیم باشد. امیدوارم در این دو مسابقه نتایج خوبی کسب کنند و برای صعود به جام جهانی خیالمان راحت شود.

دیدگاهتان را بنویسید