این پرسپولیس؛ ستاره ای که مرد و زنده شد

این پرسپولیس؛  ستاره ای که مرد و زنده شد

گل محمدی که امسال تیمش در لیگ برتر با چالشی جدی روبرو بوده هرگز تصور نمی کرد تا پایان هفته بیست و دوم 4 شکست در کارنامه خود داشته باشد و کارشان برای قهرمانی دشوارتر از همیشه شود. البته او امیدوار است در سال جدید متسابقان حذف شوند و پرسپولیس دوباره اوج بگیرد و قهرمان شود.

از یحیی که امروز تولدش است بدانید که حدود 20 سال پیش به بیماری سختی مبتلا شد، خیلی ها گفتند که ممکن است حتی زنده نماند و در خوش بینانه ترین حالت ممکن دیگر نتواند فوتبال بازی کند. گل محمدی در اوج فوتبالش بود که با بیماری عجیب و ناشناخته ای مواجه شد و مدت ها از این بیماری رنج می برد به همین دلیل یکی از دوستان نزدیک پرسپولیس گفت فقط برای یحیی گل محمدی دعا کنید!

یحیی گل محمدی پس از چند سال توانست این بیماری مرموز را شکست دهد و دوباره به میدان بازگردد. او از پرسپولیس به خوزستان رفت و در تیم جنوب اهواز متولد شد تا به تیم ملی برسد و حتی در بازی پلی آف مقابل ایرلند در جام جهانی برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.

گل محمدی بعد از شکست دادن این بیماری عجیب چندین سال دیگر فوتبال بازی کرد و جالب اینکه در سال های آخر فوتبالش آنقدر خوب بود که به قول خودشان به تیم ملی دعوت نشد!

در سال‌هایی که از این ماجرا می‌گذرد، یحیی به یکی از سرشناس‌ترین مربیان لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شده است و البته فراموش نمی‌کند که خداوند چقدر او را دوست داشت و چه کسانی او را در دوران سخت زندگی‌اش تنها نگذاشتند. بیماری.

گل محمدی که در زندگی شخصی و ورزشی خود با مشکلات زیادی روبرو بوده امیدوار است در سال 1402 اتفاقات خوبی برای او بیفتد و بتواند پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر و جام حذفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید