این پرسپولیسی از مسی گرونتره!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط بوژیدار رادوشوویچ توضیح داد: قرارداد رادو 900 هزار یورو است. یکی از دوستان باشگاه که در این کار مهارت دارد به من گفت که ما حساب کرده ایم رادو گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال است. با توجه به دقایقی که بازی کرده و پولی که از گذشته و حالا گرفته حتی از مسی هم گرانتر است.

وی با اشاره به اینکه رادو در لیست مازاد قرار دارد، گفت: ظاهرا قرارداد دو سال پیش بسته شده است. آقای هلیلی، مدیر آکادمی که در زمان آقای کالدرون مدیر تیم بود، به من گفت وقتی آقای کالدرون آمد و او را دید، گفت: چطور یک دروازه بان جوان موثر ندارید. در کشور شما، چه کسی باید با یک دروازه بان ذخیره دلاری قرارداد ببندد؟» او مورد تایید مربی قرار نگرفت و حتی می خواست یک دروازه بان دیگر را برای دروازه بان دوم بیاورد.

وی با اشاره به دیدگاه کالدرون گفت: کالدرون از نظر فنی با رادو مخالفت کرد و گفت نمی خواهد اما گفتند چون او قرارداد دارد اگر نخواهیم باید به او پول بدهیم که بماند. او در آن زمان یک قرارداد یک ساله داشت و آقای هلیلی گفت که برای یک سال گذشته می رود و قراردادش بسیار کوچکتر از آن بود (حدود 120 دلار) اما بعد از آن قراردادش که آنها نمی خواستند، در سن سه سالگی در سن 32 سالگی از 240 دلار شروع می شود و بالا می رود.

دیدگاهتان را بنویسید