این پرسپولیس یک هشدار جدی برای اسکاچ است

این پرسپولیس یک هشدار جدی برای اسکاچ است

حسین بادامکی با حضور در تمرین تیم ملی برای بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: خیلی خوب و زیبا اتفاق افتاد که تیم ملی کشورمان برای اولین بار بازی رسمی خود را در این شهر برگزار کرد. خدا را شکر در شرایط مناسب ورزشگاه امام رضا این اتفاق افتاد و روزی خاطره انگیز در تاریخ ورزش مشهد رخ داد و هواداران نیز حضور دارند.

وی درباره وضعیت روحی بازیکنان تیم ملی پس از باخت مقابل کره گفت: بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و انگیزه بالایی دارند و آماده دیدار خوب مقابل لبنان هستند.

این ملی پوش سابق درباره انتقاد از اسکوچیچ گفت: «برخی از این حملات منصفانه نیستند. او از روزی که به تیم ملی آمد نتایج خوب و استثنایی گرفت. باخت برای هر تیمی اتفاق می افتد. نباید با یک باخت وارد همه این حملات شد. فکر می کنم حرف های مسئولان فدراسیون اسکوچیچ باقی بماند. حالا باید در این بازی رسمی از او حمایت کنیم. این حملات به اسکوچیچ درست نبود.

او درباره یکی از اعضای هیئت مدیره که در توییتی درباره انتخاب سرمربی و آمدن دایی اش نوشت، گفت: این سوال را از خود بپرسید. فکر می کنم ما خودمان دوست داریم شرایط را بزرگتر از آنچه هست کنیم.

بادامکی درباره حضور زنان در اجلاس سران ایران و لبنان گفت: با تسلط فردا این اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید