این چهار خودرو را از کارخانه بدون قرعه کشی بخرید/ طرح جدید فروش خودرو سایپا

این چهار خودرو را از کارخانه بدون قرعه کشی بخرید/ طرح جدید فروش خودرو سایپا

طرح جدید سایپا به زودی رونمایی می شود.

شرکت سایپا موتور اعلام کرده است بار دیگر طرح پیش فروش خود را از روز پنجشنبه 30 بهمن ماه سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

به روز رسانی این پیش فروش در واقع همان طرح فروش است که خودروساز ساکن در کیلومتر 15 جاده مخصوص از 22 بهمن آغاز کرده است. چهار خودروی ساینا اس دوگانه سوز، کوییک R با گیربکس اتوماتیک، مدل معمولی کوئیک جی ایکس، مدل کوییک آر جی ایکس محصولاتی هستند که نارنجی های جاده ای برای این طرح فروش از سبد محصولات خود حذف کرده اند.

همانطور که این خودروساز در اطلاعیه خود اعلام کرده است، متقاضیان برای خرید ساینا اس دوگانه سوز باید حدود 114 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت در حساب های نیابتی خود پس انداز کنند. کوئیک آر گیربکس اتوماتیک نیز در این طرح فروش با پیش پرداخت 149 میلیون تومان موجود است. مدل Quick R GX و مدل معمولی Quick GX نیز به ترتیب با پیش پرداخت حدود 118 میلیون و 113 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. مدیران سایپا تاکید کردند که متقاضیان باید تا ساعت 13 روز 28 بهمن ماه پیش پرداخت را به حساب نمایندگی خود واریز کنند. پیش از این متقاضیان این طرح پیش فروش می بایست تا تاریخ 21 بهمن ماه سال جاری حساب وکالتی خود را افتتاح و مبلغ پیش پرداخت خودرو مورد نظر را به حساب مذکور واریز می کردند. این طرح پیش فروش خودروساز واقع در کیلومتر 15 جاده مخصوص از ساعت 9 صبح 30 بهمن ماه سال جاری در اختیار متقاضیان قرار دارد. شرایط متقاضیان شرکت در این طرح فروش مانند گذشته می باشد. سایپایی تا زمان تکمیل ظرفیت این طرح فروش را در سایت خود خواهد داشت. اطلاعیه فروش سایپا نشان می دهد که رنگ محصولات عرضه شده در این طرح فروش مشخص نیست اما متقاضیان می توانند در این طرح پیش فروش شرکت کرده و از مشارکت بهره مند شوند. سایپایی ها برای آخرین پیش فروش خود 10 درصد سود سالانه در نظر گرفته اند. در صورت ثبت نام و پشیمانی متقاضی به هر دلیلی پس از خرید محصول انتخابی، می تواند از سود انصراف 7% در سال بهره مند شود. مدت زمان تحویل ساینا اس دوگانه سوز آبان تا بهمن ماه 1402 در نظر گرفته شده است اما محصولاتی که به متقاضیان پیش فروش شده اند در مهر تا بهمن ماه سال آینده تحویل خواهند شد. با توجه به اینکه طرح های فروش سایپا از زمان راه اندازی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به دلیل جذب کم بدون قرعه کشی برگزار می شود، به نظر می رسد متقاضیان خودروهای عرضه شده بتوانند به راحتی خودرو مورد نظر خود را پیش خرید کنند. البته سیگنال سایپایی ها برای تمدید طرح پیش فروش و در دسترس بودن طرح تا تکمیل ظرفیت نیز حکایت از آن دارد که این خودروساز مجبور به انتخاب مالکان خودروهای عرضه شده به قید قرعه نخواهد بود. متقاضیان توجه داشته باشند که مابقی قیمت غذای ارائه شده در زمان تحویل به نرخ روز از خریداران دریافت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید