این کار من نیست که بپرسم چرا مربی را عوض کردند/ مشکلی با حضور کادر آموزشی قبلی ندارم

ساعت: 23:46
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779917

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: این وظیفه من نیست که بپرسم و بدانم چرا مربی را عوض کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکبر میثاقیان سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: کاملا مشخص است که شرایط سخت است اما در این چند روز تمرین خوبی انجام دادیم و حس خوبی داشتیم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. من ابومسلم هستم اما به مالک باشگاه که در این شرایط سخت مسئولیت تیم را بر عهده دارد تبریک می گویم. امیدوارم از همه مسئولان استان حمایت شود تا به عظمتی که این تیم در گذشته داشت و حتی راهی لیگ قهرمانان آسیا شد، برگردیم.

وی درباره نحوه آماده سازی خود برای بازی فردا با چند بازیکن گفت: امیدواریم 4-5 بازیکنی باشیم که با آنها 18 ساله شویم. ما بازیکنان دیگری داریم که به دلیل بسته شدن پنجره نمی توانیم از آنها استفاده کنیم، اما این مشکل در این هفته حل می شود. یکی از عوامل این تیم انسجام است. اگر الان انرژی زیادی دارم و حالم خوب است به این دلیل است که بچه ها خیلی سریع برمی گردند تا بازی کنند. امیدوارم بازی خوبی ببینیم و همه خوشحال باشیم. این تیم شایسته بازگشت به اوج است.

سرمربی پدیده درباره وضعیت کادر فنی این تیم گفت: با کادر قبلی صحبت کردم و گفتم مشکلی برای حضور ندارم. از آنها خواستم بیایند و به تیم کمک کنند و گفتم به دنبال تغییر نیستم. آقایان سنگچولی و عماد مهاجری در حال حاضر تمرین می کنند اما آقای عقیلی نیامدند. یک دستیار به نام سید محمد حسینی آوردم که به کادر اضافه شد.

میثاقیان در مورد اینکه آیا مشکل از پدیده سرمربی است، گفت: من این سوال را نمی دانم و باید از باشگاه بپرسید. این وظیفه من نیست که بپرسم چرا مربی خود را عوض کردند. اگر آنها مرا عوض کنند، کاری از دستم بر نمی آید. در هفته نهم تعویض شدم و حتی اجازه ندادند یک بازی دیگر روی نیمکت بنشینم. این فوتبال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید