این کشتی گیر به عنوان قهرمان جهان بر تاج و تخت شناخته می شود.

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779667

دارنده مدال طلای جهان و المپیک گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم کشتی همیشه به عنوان قهرمان جهان بر عرش شناخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سوریان دارنده مدال طلای کشتی جهان و المپیک و نایب رئیس فدراسیون کشتی در جمع کشتی گیران آینده کشور گفت: اولین چیزی که باید بگویم و آرزو کنم این است که وارد ورزشی به نام کشتی شده اید.ورزش ملی و قهرمان ورزشی هر وقت صحبت از مبارزه می شود خصلت های اخلاقی و رفتاری دارد و معلم اخلاقی داریم به نام جهان پهلوان تهتی. چه بخواهیم چه نخواهی، کشتی همیشه به عنوان قهرمان جهان بر تاج و تخت شناخته می شود.

سوریان گفت: «من تمرینات را از نونهالی دنبال کردم و اگر در المپیک 2012 لندن به شما نشان داده شد، اگر کشتی من شبیه هم نبود و در نونهالی چه چیزهایی یاد نمی گرفتم، به جرات می گویم. می خواست بگوید تنها اتفاقی که برای کشتی من افتاد این بود که حرکاتم پرتر بود. من از ابتدا به همان شکلی که در المپیک انجام دادم روی اسکله زدم اما با نظر مربیان گوشم را خواباندم تا تمام شود تا آن را تمام کنم.

دارنده مدال طلای المپیک در پایان خاطرنشان کرد: اکنون زمان یادگیری است و لازم نیست نگران باشید بلکه بجنگید. نکته مهم امروز این است که از اجرای تکنیک در تمرینی که انجام می دهید نترسید و تکنیک را مرور کنید و خوب تمرین کنید. الان کار از پایین به بالا چه اشکالی دارد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید