ای کاش به گالان نمی گفتند هر بازی 4 دلار می گیریم / هزینه کفش و تمرین ما 10 برابر حقوق ماست


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878014

داور بین المللی فوتسال کشور به ما گفت: می خواهم برای رئیس کمیسیون داوران فیفا ترجمه نشوند که برای هر بازی 4 دلار دریافت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلاره ناظمی در حاشیه کلاس امروز داوران فوتسال کشورمان گفت: از پدرو گالان در ساعات تمرین داوران قبل از فصل چند ساله استفاده می کنیم. با توجه به تغییراتی که در دو سال اخیر در قوانین فوتسال رخ داده است، به روزترین و جامع ترین اطلاعات را از آن دریافت می کنیم. خیلی خوشحالم که برنامه ریزی برای فعالیت های پیش فصل ما متوقف نشده و این بسیار موثر است. به خصوص اگر این اطلاعات از منبع آن به دست آمده باشد. فقط امیدوار بودم که داوران زن بتوانند از این کلاس استفاده کنند و بتوانند دوره ای را با آن بگذرانند.

وی درباره حقوق 120 هزار تومانی داوران زن فوتسال توضیح داد: همیشه گفته می شود که داوران مظلوم ترین تیم فوتبال هستند. فوتسال و در نهایت بانوان فوتسال بیشتر مورد ظلم داوران فوتبال هستند. البته با توجه به اتفاقات رخ داده و مصوباتی که امروز مطرح شد، می توان به افزایش این میزان امیدوار بود.

داور بین المللی فوتسال کشورمان با تشریح دیدگاه داوران فوتسال خارج از ایران با این دستمزدها بیان کرد: امروز که در کلاس به ما گفتند میزان حقوق ما چقدر است، می خواستم بگویم ای کاش این موضوع را برای گالان و من ترجمه نمی کردند. برای هر بازی نگویید چهار دلار می گیریم! این خیلی بد است.

ناظمی افزود: در همه جای دنیا شرایط فوتبال را نمی توان با فوتسال مقایسه کرد اما تفاوت داوران زن و مرد بسیار زیاد است. هزینه آموزش و حتی تهیه کفش ده ها برابر حقوق ماست. اگرچه همه با علاقه قضاوت می کنند، اما این علاقه تا حدودی پاسخگو است. بسیاری از داوران به خاطر این مشکلات ما را ترک کردند اما می توانند آینده بسیار خوبی داشته باشند. ما از قضات می خواهیم در کلاس ها شرکت کنند، اما بسیاری از دانش آموزان کلاس سوم به حد نصاب نمی رسند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و داوران واقعا حمایت شوند. حداقل حق الزحمه داور برای داوران زن فوتسال است که با کسر ده درصد 120 هزار تن مالیات دریافت می کنند. یعنی 108000 تن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید