باخت امید یحیی پرسپولیس

پرسپولیس تا تعلیق مسابقات لیگ برتر پیشتاز بود و این تیم موفق شد در 11 هفته ابتدایی لیگ امتیازات خوبی را جمع آوری کند. یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس در فصل گذشته هجومی این تیم بود. جایی که مهاجمانی مانند عبدی، پاکدل و آل کثیر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. بنابراین گل محمدی در تابستان امسال دو مهاجم خارجی خوب به نام های لوکادیا و دیاباته را به خدمت گرفت تا از مشکلات خط حمله تیمش بکاهد.

خریدها نتیجه داده و ستاره هلندی پرسپولیس با 6 گل بهترین گلزن لیگ برتر است و دیابات در آخرین بازی پرسپولیس 3 امتیاز را برای سرخ پوشان به دست آورد. علاوه بر این دو مهاجم خارجی، بازیکنانی مانند امیری، عالیشاه، ترابی و سیامک نعمتی نیز می توانند در خط حمله به میدان بروند و همین مشکل دست یحیی را برای انتخاب مهاجم باز کرد.

مصدومیت ها و البته بازی ضعیف پاکدل و عبدی باعث شده تا در این فصل شانس کمی برای بازی داشته باشند و به نوعی از برنامه های گل محمدی خارج شوند. این دو بازیکن در این فصل گل نزده اند و حتی شایعاتی مبنی بر جدایی آنها در نقل و انتقالات نیم فصل به گوش می رسد. سرمربی پرسپولیس با توجه به عملکرد نه چندان خوب پاکدل و عبدی ترجیح می دهد به جای آنها از بازیکنان دیگری استفاده کند و در واقع یحیی امید خود را به این دو مهاجم تیمش از دست داده است.

نکته جالب اینجاست که عبدی و پاکدل حتی در بازی های دوستانه هم برای پرسپولیس گل نمی زنند و عملکرد خوبی ندارند و همین مشکل حضور آنها در ترکیب پرسپولیس را حتی به عنوان بازیکن تعویضی بسیار سخت کرده است.

علاوه بر عدم آمادگی جسمانی و عملکرد ضعیف این دو بازیکن، برخلاف دو مهاجم خارجی پرسپولیس، احتمال اضافه شدن عیسی آل کثیر در هفته های آینده نیز وجود دارد و در صورت وقوع، بدترین خبر ممکن خواهد بود. برای بازیکنانی مثل عبدی و پاکدل. چرا که شاید به ندرت شانس حضور در پرسپولیس را پیدا کنند و کم کم به درهای خروجی این تیم نزدیک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید