باخت والیبال جام واگنر به استاد سابق


ساعت: 22:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891063

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام واگنر به مصاف صربستان رفت و با وجود نمایش خوب و رقابتی سخت، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان جهان آماده می کند، از ساعت 20 امروز (جمعه) در دومین دیدار خود در جام واگنر به مصاف تیم ملی صربستان می رود. 28 آگوست). . ) به وقت تهران ایگور کولاکوویچ قرار گرفت.

تیم والیبال مردان ایران در این دیدار با نتایج 25 بر 21، 20 بر 25، 25 بر 20، 24 بر 26 و 15 بر 10 مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

بهروز عطایی از ترکیب محمد طاهر وادی، امیرحسین توخته، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، میلاد عبادی پور و محمدرضا حضرت پور برای آغاز این مسابقات که به میزبانی شهر کراکوف برگزار شد، استفاده کرد.

تیم ملی ایران در ابتدای بازی عملکرد خوبی داشت اما در ادامه صرب ها بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و با نتیجه 25 بر 21 پیروز شدند. در ست دوم ایران بازی خوبی انجام داد و محمدجواد موانی نژاد جایگزین امیرحسین اسفندیار شد و توهته جای خود را به مقدر داد. شاگردان عطایی در این ست موفق شدند صربستان را با نتیجه 25 بر 20 شکست دهند.

در ست سوم بازی بسیار نزدیک بود. جواد کریمی در پایان ست جای خود را به محمد طاهر وادی داد و در نهایت صربستان توانست با نتیجه 25 بر 20 پیروز میدان شود. والیبالیست های ایران در ست چهارم نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند. ایران در این ست رقابت بسیار نزدیکی با حریف قدرتمند خود در امتیازات پایانی داشت و در نهایت با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد تا تکلیف برنده این دیدار به ست حساس پنجم کشیده شود.

فارغ التحصیلان بهروز عطایی در ست پنجم با نتیجه 15 بر 10 مغلوب حریف شدند تا در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده و تنها یک امتیاز کسب کنند.

امروز جام واگنر با دیدار تیم های لهستان و آرژانتین پیگیری می شود. ملی پوشان کشورمان در اولین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر مغلوب لهستان شدند و آرژانتین موفق شد از سد صربستان بگذرد.

میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی اصغر مقدار، امیرحسین تهته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمانش، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدرضا مواضع، محمدرضا مواضع، محمدرضا موذن و محمدرضا موذن هستند. بازیکنان تیم ایران در جام واگنر حضور دارند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی به عنوان سرمربی و اکبر محمدی (سرمربی)، علیرضا طلوکیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا کلی پور (درمانگر) و یاناس (بدنساز) بر عهده دارند. مربی) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات هستند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم از ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه برگزار می شود. مردان عطایی روز شنبه در سومین و آخرین دیدار خود از این دوره رقابتی از ساعت 18:30 در تهران به مصاف آرژانتین خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید