باخت وحشتناک تیم ملی به شما ضربه می زند

باخت وحشتناک تیم ملی به شما ضربه می زند

اعزام وزنه برداران ایران برای حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری 2022 با 7 وزنه بردار در رده مردان و 4 وزنه بردار در دسته بانوان از روز پنجشنبه رسما رقابت های خود را آغاز می کند.

این در حالی است که بودجه اختصاص یافته به فدراسیون وزنه برداری از سوی وزارت ورزش برای حضور در رقابت های کلمبیا تا یکشنبه هفته جاری تعیین نشده بود. همین باعث شد بلیتی که فدراسیون چند هفته زودتر با مبلغ 50 تا 60 میلیون تومان برای وزنه برداران تهیه کند، با توجه به افزایش قیمت بلیت هواپیما، برای هر نفر 220 تا 230 میلیون تومان تمام شد! این موضوع باعث باخت وحشتناکی برای فدراسیون وزنه برداری شد. حالا حساب کنید این افزایش قیمت برای بلیط هر نفر برای کل کاروان اعزامی چقدر هزینه دارد.

این تنها آسیب نبود. در شرایطی که وزنه برداران می توانستند از مسیر بهتر و کوتاه تری از طریق ترکیه به کلمبیا بروند، به دلیل ترافیک هوایی ناشی از جام جهانی قطر، این سفر از قطر-سائوپائولو-کلمبیا انجام شد و سه روز مانده به مسابقات، با دو محرومیت روی عملکرد وزنه برداران نیز تاثیر می گذارد.

البته فدراسیون وزنه برداری با در نظر گرفتن هتلی برای استراحت ورزشکاران در قطر سعی کرده تا حدی از خستگی آنها بکاهد، اما بعید است این راه حل بتواند از خستگی این سفر طولانی و سخت بکاهد.

دیدگاهتان را بنویسید