بادکان به فینال جام حذفی پتکو سیراکوف و ایوان ایلیاف رسید | طلا بر سینه های نقره و برنز رستمی درخشید / بادکان و الگوتی


ساعت: 00:34
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838559

مسابقات بین المللی کشتی پتکو سیراکوف و ایوان ایلیاف زیر 23 سال در سه دسته آزاد، فرنگی و بانوان در صوفیه بلغارستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان روز اول و دوم در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی با برتری 9 بر صفر مقابل کریل مینکو از قزاقستان و 5 بر 5 مقابل پتار از بلغارستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. گورنیاشکی. او در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 آلیهان کوکنوف را برد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی مقابل رستمی عبدالله توپارک از ترکیه را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور نخست با نتیجه 6 بر 3 مقابل ایوایلو ایوانف از بلغارستان به برتری رسید اما به دلیل مصدومیت از حضور در دور دوم بازماند و چهارم شد.

مسابقات این اوزان به صورت دوره ای برگزار شد که نمایندگان کشورمان در یک گروه 3 نفره حضور داشتند.

در مسابقات انتخابی روز دوم و در دسته منتخب 87 کیلوگرم حمیدرضا بادکان در گروه چهار تیم والری الکسیف از بلغارستان در مسابقات ادواری با نتیجه 11 بر 2 به برتری رسید. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر جانتاس نورگلی از قزاقستان را مغلوب کرد و در دور سوم به دلیل غیبت ماکسات سایلاو از قزاقستان به عنوان نفر اول راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با ضربه فنی کالویان ایوانوف از بلغارستان با نتیجه 10 بر 2 پیروز شد و راهی فینال شد. بادکان در دیدار پایانی به مصاف ساریدیچک موهوتین از ترکیه می رود.

در دسته 97 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور پنج کشتی گیر برگزار شد، مرتضی الگوتی در دور نخست با نتیجه 10 بر 8 مقابل اسلام مومائف از قزاقستان به برتری رسید. وی در دیدار بعدی آتاناس ایوانوف از بلغارستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد اما در دور سوم مقابل اولیون مصطفی از ترکیه با نتیجه 12 بر 3 شکست خورد. الگوتی در آخرین نبرد خود با نتیجه 4 بر یک میندوگاس وانچاتیس لیتوانیایی را شکست داد و به مدال نقره دست یافت.

در دسته 130 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 4 کشتی گیر برگزار شد، علیرضا حسنوند در اولین دیدار با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی از روی سد توشکو آنگلوف از بلغارستان، اما در دو دیدار بعدی با با نتیجه 3 بر یک مغلوب بوزکورت فاتح از ترکیه شد و با نتیجه 4 بر صفر علیبک سارسنگالیف از قزاقستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید