بارسلونا مجبور شد بازیکنان مهمی را بفروشد

بارسلونا مجبور شد بازیکنان مهمی را بفروشد

بارسلونا هنوز نمی تواند نور انتهای تونل را ببیند. مانورهای مبتکرانه با ستاره های فعلی به آنها کمک کرده تا یک تیم رقابتی برای فصل 2022-23 بسازند، به طوری که همه چیز به قهرمانی آنها در لالیگا اشاره می کند. اما هنوز راه حلی برای مشکلات اصلی خود نیافته اند.

خوان لاپورتا و همکارانش می دانند که نمی توانند مشکلات خود را با جذب ستاره های بیشتری در تابستان حل کنند. این بدان معناست که خروج بازیکنان فعلی اجتناب ناپذیر است. تعدیل دستمزد پردرآمدهایی مانند جوردی آلبا یا کاهش دستمزد بازیکنانی مانند سرخیو بوسکتس کافی نخواهد بود. بنابراین بارسلونا باید بازیکنان خود را بفروشد.

لیست فوتبالیست هایی که از این قانون مستثنی هستند شامل مارک آندره ترشتگن، ژول کونته، رونالد آرائوخو، گاوی، پدری، روبرت لواندوفسکی و عثمان دمبله است. اما در مورد دومی به دلیل مصدومیتش تردیدهایی وجود دارد.

لیست دیگری از بازیکنانی وجود دارد که اگر بارسلونا مشکل مالی نداشته باشد در باشگاه می مانند اما در صورت لزوم می توانند برای جلوگیری از مشکلات مالی باشگاه را ترک کنند.

الخاندرو بالده

بالده از نظر ورزشی در تیم اصلی بارسلونا بسیار موفق بوده است. مدافعان کناری زیادی وجود ندارند که بتوانند با سبک بازی بارسلونا برابری کنند. مشکل اینجاست که هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد او نشده است و باشگاه های زیادی او را می خواهند. در صورت نیاز فوری می تواند به باشگاه دیگری برود.

آندریاس کریستنسن

ملی پوش دانمارکی بازیکن برجسته ای در خط دفاعی است. او با انتقال آزاد به باشگاه پیوست، به این معنی که بارسلونا اگر او را در تابستان امسال بفروشد، سود قابل توجهی خواهد داشت.

فرانکی دی یانگ

ستاره هلندی یک بازیکن کلیدی برای ژاوی هرناندز است اما یکی از جذاب ترین دارایی های بارسلونا است و بسیار مورد توجه است. او تابستان گذشته در آستانه رفتن بود.

تصفیه خانه

دستمزد او را در میان ستاره های بارسلونا قرار می دهد. عملکرد او اخیرا بهبود یافته و ژاوی به او اعتماد کرده است. با این حال، بارسلونا می تواند از او سود ببرد زیرا دریافت 60 میلیون یورو به آنها کمک می کند تا حساب های خود را متعادل کنند.

آنسو فاطی

او هنوز نتوانسته انتظارات را در بارسلونا برآورده کند و تیم جایگزین های زیادی برای او دارد. نماینده او ژرژ مندز می تواند برای او مقصد جدیدی پیدا کند.

فران تورس

بازیکن دیگری که هنوز نتوانسته است به تمام ظرفیت خود برسد. بارسلونا برای جذب او 55 میلیون یورو پرداخت کرد و ژاوی علناً در کنار او ایستاده و از او حمایت کرده است، اما این تیم برای ارتقای کیفیت خود به چیزهای بیشتری نیاز دارد.

اریک گارسیا

کم تحرکی او در این فصل نشان می دهد که او بازیکن کلیدی ژاوی نیست. خروج احتمالی او فضای زیادی را آزاد نخواهد کرد، اما همچنان کمک خواهد کرد. و اگر ژاوی هنوز روی او حساب نمی کند، بهتر است برود.

دیدگاهتان را بنویسید