بارش برف امروز و فردا در برخی محورهای چهار استان/ کندوان یک طرفه خواهد بود

بارش برف امروز و فردا در برخی محورهای چهار استان/ کندوان یک طرفه خواهد بود

در محور خراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 22 فردا جمعه از رودهن به آمل ممنوع و در محور کندوان نیز از ساعت 13 الی 24 تردد وسایل نقلیه ممنوع است. جمعه هفتم بهمن ماه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به مرزن آباد.

مهدی محبر درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: بر اساس اطلاعات بیش از 2 هزار و 323 تردد شمار آنلاین و 800 دوربین مدار بسته، هم اکنون اکثر محورهای کشور باز و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.

*تردد اصلی در جاده های تهران – شمال / ترافیک در برخی از محورهای قزوین – تهران – قزوین

نائب رئیس مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت ترافیکی جاده های تهران – شمال گفت: دوربین های مداربسته در حال حاضر تردد روان در محورهای تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت و همچنین محورهای خراز، کندوان را نشان می دهد. و فیروزکو

وی در خصوص وضعیت ترافیکی سایر جاده های کشور گفت: در حال حاضر در محور قزوین-کرج-تهران حوالی پل فردیس ترافیک سنگین و در محور تهران-کرج-قزوین حوالی پایانه شهید کلانتری ترافیک سنگین داریم.

* بارش برف در برخی جاده های چهار استان

وی درباره وضعیت هواشناسی راه های کشور گفت: هم اکنون در برخی مناطق استان های لرستان، مرکزی، همدان و کردستان بارش برف داریم.

* 12 راه / 9 راه به دلیل شرایط نامساعد جوی مسدود است

وی با اشاره به مسدود شدن تعدادی از راه های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی گفت: هم اکنون محور رامیان – اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، فرعی شمشک – دیزین و شهداد. -محور نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی است.

وی بیان کرد: همچنین محور لاسم – ارجمند در استان مازندران، محور ریگان – ایرانشهر، محور وزک – بلده در استان مازندران، محور قدیم خرم آباد – پلدختر به دلیل ناآرامی جوی مسدود است.

وی افزود: محور جدید پاوه – سروآباد، محور جدید هشتگرد – طالقان، جاده سیسخت – پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنجنامه – تویساکارن و جاده پونل – خلخال به دلیل شرایط نامساعد جوی و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

* بیشترین ترافیک جاده ای را بین ساعت 16:00 تا 17:00 ثبت کنید

وی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از رصد تعداد 2536 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، کل ترددهای جاده ای ثبت شده طی 24 ساعت گذشته نسبت به روز گذشته 6.0 درصد افزایش داشته است. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد جاده ای 14.9 درصد بوده که بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین آن بین ساعت 3 تا 16 به ثبت رسیده است.

* بزرگراه کرج – قزوین پرترددترین جاده کشور طی شبانه روز گذشته است

وی گفت: بزرگراه کرج – قزوین با 145 هزار تردد، بزرگراه قزوین – کرج با 122 هزار تردد و بزرگراه کرج – تهران با 120 هزار تردد پرترددترین جاده های کشور هستند.

*محدودیت ترافیکی جاده های تهران – شمال تا روز شنبه 19 بهمن ماه

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 8 بهمندار، جاده هراز، محورهای کندوان و فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است در صورتی که ماموران پلیس راهور از ساعت 16 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه را از ساعت 16 تا 24 اعلام کنند. میدان امیرکبیر کرج و آزادرا تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه مورخ 07/11/1301 از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه فردا از ساعت 16 الی 24 از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه است.

در محور خراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 فردا جمعه از رودهان به سمت آمل ممنوع است. در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 فردا از آب اسک به سمت رودان در محدوده مشا ممنوع است. یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر و کامیون در محور کندوان و تریلر در محور خراز ممنوع است.

تردد کامیون ها به غیر از حمل مواد سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 امروز و فردا در محور خراز ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید