بارش برف و باران از امشب تا صبح جمعه در تهران

بارش برف و باران از امشب تا صبح جمعه در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از اوایل امشب تا صبح فردا جمعه 14 بهمن ماه در مرکز، نیمه شمالی و نیمه جنوبی استان تهران بارش برف و باران پیش بینی می شود و در مجموع شاهد نسبی خواهیم بود. کاهش دما فردا

با بررسی نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و خروجی مدل پیش بینی دیجیتال، از بعدازظهر امروز با گذر موج کوتاه افزایش ابر و از اوایل صبح جمعه در مرکز و نیمه جنوبی استان بارش برف و بارش باران گاهی همراه با بارش و رعد و برق در نیمه شمالی رگبار و احتمال بارش تگرگ و برف و در ارتفاعات برف و مه گاهی کولاک و احتمال ریزش بهمن پیش بینی می شود.

برای روز جمعه وزش باد در اکثر مناطق به ویژه در نیمه جنوبی استان گاهی همراه با وزش باد شدید و در طول شب در شمال شرق رگبار پراکنده برف پیش بینی می شود.

روزهای شنبه و دوشنبه ابری پراکنده تا پراکنده و در برخی مناطق وزش باد توده ای پیش بینی می شود.

از شنبه تا یکشنبه در صورت عدم کنترل منابع و کانون های آلودگی در مناطق پرتردد، روندی تدریجی افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا به وجود می آید.

فردا شاهد کاهش نسبی دما و سپس افزایش تدریجی دما تا روز دوشنبه خواهیم بود.

آسمان تهران فردا (14 بهمن) نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی اوقات، وزش باد شدید با کمینه دمای صفر و حداکثر دمای 9 درجه سانتی گراد و روز شنبه (15 بهمن) نیمه ابری و ابری پیش بینی می شود. بتدریج کاهش می یابد در برخی نقاط وزش باد و مه، شب ها با حداقل دمای 2 و حداکثر 10 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

در 24 ساعت گذشته ایستگاه فیروزکوه با حداقل دمای 14- سردترین ایستگاه هواشناسی است.

دیدگاهتان را بنویسید