بارش در تهران / افزایش موقت گرد و غبار

بارش در تهران / افزایش موقت گرد و غبار

روهر نه بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بعدازظهر سه شنبه و چهارشنبه (25 و 25 اسفند) بارش شدید و از بعدازظهر چهارشنبه به ویژه در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید تا بسیار شدید با احتمال رگبار گرد و غبار موقتی پیش بینی می شود. پیش بینی. اتفاق می افتد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بعدازظهر سه شنبه و چهارشنبه (25 و 25 اسفند) بارش شدید و از بعدازظهر چهارشنبه به ویژه در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید تا بسیار شدید با احتمال رگبار گرد و غبار موقتی پیش بینی می شود. پیش بینی. اتفاق می افتد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها و نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و بعد از ظهر در نقاطی به‌ویژه ارتفاعات، گاهی با بارش و در برخی مناطق احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. به خصوص در قسمت های جنوبی گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می شود.

بیشترین بارش ها از بعدازظهر سه شنبه و چهارشنبه (24 و 25 اسفند) پیش بینی می شود که در مناطق همراه با تگرگ و در مناطق مرتفع همراه با مه و برف و باران خواهد بود.

وزش باد شدید تا بسیار شدید از بعدازظهر چهارشنبه در استان به ویژه در نواحی جنوبی با احتمال رگبار گرد و غبار موقت پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) کمی ابری، در برخی نقاط وزش باد و بعد از ظهر متغیر، در برخی نقاط ابری و بارانی با بیشینه و کمینه دمای ۸ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

آسمان پایتخت در گرمترین و سردترین هوا در گرمترین و سردترین هوا در روز آینده (24 اسفند) به 9 و 18 درجه سانتیگراد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید