بارش در 26 استان کشور / وزش باد و احتمال گرد و خاک در پایتخت

ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786326

سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی و شمال شرق کشور از بارش امروز در 26 استان خبر داد و برای پایتخت پس از چند ساعت بارش و در بعدازظهر وزش باد پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی امروز در اکثر مناطق نیمه غربی فعال و در شمال شرق و شرق کشور پراکنده است.

امروز در استان های خوزستان، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، غرب خلیج فارس، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، شمال و غرب فارس، جنوب. کردان از آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، استان های ساحلی دریای خزر ابری، بارانی و رعد و برق پیش بینی می شود.

امروز در استان های یزد، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش پراکنده و احتمال رعد و برق وجود دارد. شدت بارندگی امروز در استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و لرستان است که احتمال روان آب، سیلابی شدن معابر عمومی، طغیان رودخانه ها، طغیان معابر، اختلال در تردد و کاهش دید وجود دارد. .

فردا در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران، گلستان و برخی از مناطق یزد و اصفهان بارش های کوتاه مدت و رعد و برق پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه در سواحل غربی دریای خزر، پنجشنبه هفته جاری در استان‌های ساحلی دریای خزر و روز جمعه در بخش‌هایی از نوار غربی بارش باران خواهد بود.

خلیج فارس فردا و پس فردا طوفانی است.

آسمان تهران امروز ابری همراه با غبار صبحگاهی، در برخی ساعات بارانی، در بعدازظهر وزش باد با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود که بیشینه و کمینه دمای 13 و 9 درجه در پایتخت خواهد بود.

امروز بندرعباس با حداکثر دمای 31 درجه بالای صفر گرمترین و همدان با حداقل دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید