بازار خودرو روز جمعه در اراک راه اندازی می شود


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877979

یمی کریمی درباره راه اندازی بازار خودرو در روز جمعه در پردیس خودرو اراک گفت: سازوکار راه اندازی این روز بازار نیز آماده است و مصوبات آن به شورای اسلامی شهر رسیده است، بنابراین متقاضیان خرید و فروش خودرو روز جمعه را سپری می کنند. شهر با حضور دستگاه هایی مانند نیروی انتظامی، منشی و اصناف اقدام به جمع آوری و خرید و فروش خودرو می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; علیرضا کریمی شهردار اراک در خصوص تصویب جلسه امروز ساماندهی روز بازارهای شهری که با حضور قربانی، رئیس کمیته بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، زند، رئیس هیئت مدیره برگزار شد. اتاق اصناف استان مرکزی، معاونین و فرمانداران شهرداری اراک گفت: در اراک چندین روز بازار (یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه) در محلات مختلف برگزار می شود و مقرر شد این روز مدیریت شود. بازارچه ها به صورت توافقی و توافقی به صنف واگذار می شود و همچنین ساماندهی بازارها در این روز باید به نحو مطلوبی انجام شود.

وی در خصوص تصمیم به طراحی اپلیکیشن روز بازار اراک در این جلسه گفت: اصناف متقاضی این روز بازار می توانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند. از این برنامه می توان برای خرید آنلاین نیز استفاده کرد.”

شهردار اراک در خصوص افتتاح شب بازار و روز بازار کتاب در اراک گفت: در این جلسه مقرر شد تا شروع شب بازار و روز بازار کتاب در اراک بیشتر بررسی و مشخص شود. مکان

وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل مجتمع تفریحی و گردشگری «دره گردو» و احداث تونل نور در این منطقه، بازار شبانه ایجاد شود.

کریمی در خصوص راه اندازی بازار خودرو در روز جمعه در پردیس خودرو اراک گفت: سازوکار راه اندازی این روز بازار نیز آماده است و مصوبات آن به شورای اسلامی شهر رسیده است تا متقاضیان بتوانند در روز جمعه در بازار خودرو به خرید و فروش خودرو بپردازند. شهر ماشین دور هم جمع شوید و با حضور ارگان هایی مانند پلیس، ثبت احوال و اصناف به خرید و فروش خودرو بپردازید.

شهردار اراک در خصوص آخرین وضعیت پردیس خودرو اراک گفت: امسال قرارداد جدیدی با پیمانکار منعقد شد و مقرر شد تا پایان سال 1402 فازهای این شهر تکمیل شود.وی وظیفه ویژه ای دارد تا در شهر و روستا تصمیم گیری کنیم و انشاالله نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید