بازار شاهرود زیر تاج می رود / دود غفلت مردم به چشم بازرگان می رود.

ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781010

قرمز شدن وضعیت تاج در شاهرود باعث نگرانی کسبه شده است چرا که احتمال تعطیلی مشاغل وجود دارد. بنابراین، بازرگانان می خواهند پروتکل های بیشتری توسط مردم رعایت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; این روزها بی توجهی و بی توجهی عده ای به ولیعهد باعث شده است که سلامتی عده ای قربانی غفلت شود، این ویروس همچنان ادامه دارد و قربانی می گیرد.

روند آمار تخت های شاهرود صعودی است و دود سهل انگاری و بی توجهی برخی افراد به چشم کاسبان و کادر درمانی راه یافته است.

اما با گسترش تاج ها، کسب و کار به طور فزاینده ای نگران کننده می شود، زیرا تجربه نشان می دهد که به محض شروع شرایط سخت تاج، این تجارت است که ابتدا باید تجارت خود را تعطیل کند.

کسب و کارها از سرمایه موجود خود امرار معاش می کنند

علیرضا بشیری; نایب رئیس اتاق اصناف شاهرود در گفت و گو با خبرنگار مرآت گفت: از پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی اما هرگونه فعالیت کاری غیرضروری در این ایام برطرف می شود.

وی افزود: متاسفانه امروزه به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از تاج، کسبه و بازاریان از سرمایه های موجود خود امرار معاش می کنند که توجه بیشتر به این قشر را می طلبد.

بشیری گفت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته از سطح شهر و بازار خوشبختانه اکثر کسبه شاهرود اقدامات لازم را برای رعایت دستورالعمل های جلوگیری از تاج گذاری انجام داده اند و در چند روز اخیر شاهد کمترین تخلفات هستیم. بیشتر مشکلات تاج معمولاً از مجالس و عروسی های شلوغ است.» و عزاداری به راه می افتد.

بازار شاهرود غفلت گرفت

حامد هوشار مدیر بازرسی و نظارت اصناف در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه عملکرد عمومی اصناف در شهرستان از ابتدای محدودیت های فعلی مطلوب بوده است، افزود: مسافران و برخی افراد اسیر سهل انگاری شده اند و دود آن بی توجهی است. قابل مشاهده برای همه

هوشیار بیان کرد: تعطیلی مشکلات اقتصادی زیادی برای اصناف ایجاد کرده است اما تا زمان جلوگیری از شیوع این بیماری در شاهرود رعایت محدودیت ها و اجرای پروتکل های کارخانه همچنان اولویت اصلی واحدهای صنفی است.

به گفته هوشیار، همکاری بیشتر بازاریان و کسبه شاهرود در خصوص رعایت دستورالعمل ها، دستگاه های نظارتی و بازرسان به نظارت میدانی ادامه خواهد داشت و تمامی تخلفات احتمالی به صورت جدی و قانونی رسیدگی خواهد شد.

در حال حاضر شهرستان شاهرود دارای 9300 واحد صنفی مختلف دارای مجوز می باشد که در 34 اتحادیه به صورت واحد فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید