بازار شب یلدا با همکاری 300 نیروی بسیجی کنترل می شود

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه معاون اول بسیج سازمان های مستضعف در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالا، این طرح یک ساله است و کارت های صادر شده برای بازرسان تا پایان سال 1401 اعتبار دارد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت استان قزوین گفت: در شرایط کنونی نظارت بر بازار کالاهای اساسی بسیار حائز اهمیت است، به صمت دستور داده شده است که در رویکرد جدید با توجه به محدودیت های نیروهای دولتی، از ظرفیت بسیج برخوردار باشد. از نیروهای مردمی برای کنترل و نظارت بر بازار استفاده خواهد شد.

گشت های بازرسی در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود

بیشهایی گفت: دوره های آموزشی ناظران جهادکشاورزی و بسیج نظارت بر بازار و نحوه تشکیل جلسات توسط صمت در تمامی شهرستان ها در حال برگزاری است و در نهایت کارت بررسی نیروهای مستقر در صنف صادر می شود.بازرسان استانی سازمان های صنعت، معدن و تجارت نیز با این افراد به وظایف خود عمل خواهند کرد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین گفت: دوره های آموزشی نیروهای معرفی شده در قزوین به پایان رسیده است و دیروز برای حدود 40 نفر کارت نیرو برای نظارت بر سطح بازار در صبحگاه صادر شد بعد از ظهر ارسال شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان آبیک نیز دوره های آموزشی در سایر شهرستان ها تکمیل و آغاز شده است. در نظر داریم تا پایان هفته تمام هماهنگی های لازم را با بسیج اصناف انجام دهیم تا در کنار هم نگاه با قوت بیشتری به بازار داشته باشیم.

بیشهایی در پایان گفت: با ساماندهی نیروهای بسیج به عنوان بازرس و هم افزایی بازرسان کشاورزی صمت و جهاد، بعد نظارتی بازار تقویت و بازار در شرایط بهتری تنظیم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید