بازار نان گرم فروش روزانه در کرمانشاه را افزایش داد/ کاهش فروش در نانوایی ها

ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795309

گزارش عدم رعایت لیست قیمت توسط نانوایان؛

با وجود پیگیری های مکرر اتحادیه نانوایان کرمانشاه، بالاخره قیمت نان افزایش یافت، هرچند نانوایان از نرخ جدید ناراضی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، در شرایطی که شاهد افزایش قیمت برخی اقلام از جمله کالاهای اساسی هستیم، مصرف نان و سیب زمینی در بین عموم مردم افزایش یافته است و قیمت نان نباید آنقدر افزایش یابد که برخی نتوانند. afford it حمایت های لازم را از نانوایی ها انجام دهید تا از نرخ جدید متضرر نشوند.

اگرچه بی توجهی به الزامات نانوایی ها باعث افزایش فروش با قیمت های پایین تر و کاهش کیفیت نان می شود، اما این نباید بهانه ای برای سودآوری برخی نانوایی ها شود.

نانوایی ها موظف به رعایت تعرفه نامه جدید هستند

مرتضی مرادی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: حدود هفت ماه است که درصدد افزایش قیمت نان هستیم تا اینکه در نهایت هفته گذشته این موضوع اجرایی شد که بر اساس تحلیل و یا توافق قبلی استاندار و نانوایان اجرایی نشد. ‘ اتحاد. اتصال.”

وی افزایش قیمت نان خانگی را موقتی دانست و افزود: نانوایی ها به دلیل اینکه کفاف هزینه ها را نمی دهد نسبت به افزایش قیمت نان معترض هستند. برای اینکه کیفیت نان بدتر نشود.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه از افزایش 30 تا 35 درصدی قیمت نان خبر داد و گفت: نانوایی ها موظف به رعایت نرخ جدید و پخت مرغوب هستند.

مرادی با بیان اینکه با متخلفان نانوایان کار کرده است، خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف مراتب را گزارش دهند.

وی افزود: در کنار تشکیل گشت مشترک، بازرسی اتحادیه نانوایان نیز بر کیفیت نان نظارت و با موارد احتمالی گران فروشی برخورد خواهد کرد.

2f3eeb21 acc5 4313 a20b 35514a757421 خبر خاکستری

بازرسی از نانوایی ها ادامه دارد

قهرمان شاهی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد گفت: بیست و نهم آذرماه قیمت نان به کمیته نظارت بر گندم اعلام شد.

وی افزود: قبل از افزایش رسمی قیمت نان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته از نانوایی ها بازدید و 40 مورد تخلف تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در بازدیدهای انجام شده مواردی مبنی بر تعطیلی خودسرانه و گرانفروشی مشاهده و متخلفان حذف شدند.

شاهی افزود: در حال حاضر قیمت نان افزایش یافته و نانوایی ها موظف به رعایت هنجار جدید و ارتقای کیفیت نان هستند.

وی با تاکید بر تداوم بازرسی ها از نانوایی ها افزود: پس از افزایش قیمت نان مردم بیشتر نظاره گر خواهند بود چرا که قیمت های جدید اعلام شده و مردم نیز از آن مطلع هستند.

a376f34e 1e45 47b4 bcd9 e3ab09b0f82b خبر خاکستری

فروش مجدد در بسیاری از نانوایی ها ادامه دارد

رامین پهلوانی به مرصاد گفت: با وجود افزایش قیمت نان، بسیاری از نانوایی ها همچنان پایین می فروشند.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف بر اساس وظیفه ذاتی خود همچنان بر بازار از جمله صنف نان نظارت دارند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: همچنین گشت مشترکی برای نظارت و نظارت بر نانوایی های کرمانشاه با بازرسان اتاق اصناف و استانداری، غله و بهداشت تشکیل می شود. “

پهلوانی بر لزوم برخورد با متخلفان نانوایان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون متخلفان نانوایان مشمول تعزیرات حکومتی می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید