بازار کار حسابداری در کشور رضایت بخش است


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1915998

کاظمی بیان کرد: رشته حسابداری یکی از رشته هایی است که در سال های اخیر بازار کار بسیار خوبی داشته و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی دغدغه شغلی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهناز کاظمی مدرس دانشگاه به مناسبت روز حسابدار در گفت و گو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت: رشته حسابداری یکی از رشته هایی است که در سال های اخیر بازار کار بسیار خوبی دارد و دانشجویان پس از آن دغدغه شغلی ندارند. فارغ التحصیلی.

وی ادامه داد: دانشجویان حسابداری در طول تحصیل باید در موسسات حسابداری و حسابرسی دوره کارآموزی بگذرانند، درست است که چند ماه، شاید یک سال یا بیشتر به صورت رایگان کار می کنند، اما تجربه ای که در این کار به دست می آورند را نمی توان در آن یافت. یک کتاب واحد

کاظمی افزود: رشته حسابداری یکی از رشته هایی است که نیاز به تجربه دارد و سابقه کاری شما به یک دانش و تجربه کاری قوی برای شما تبدیل می شود.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: یک سال کار بدون مزد شما را برای رتبه های بالاتر آماده می کند و با افزایش سوابق، حقوق حسابداری افزایش می یابد، پس کارورزی را سرمایه ای برای آینده در نظر بگیرید.

وی گفت: قطعاً دانشجویان حسابداری هستند که مطالب فوق را می خوانند و می گویند ما فارغ التحصیل شدیم و بیکاریم. ، کار حسابداری انجام دهید و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

کاشمی ادامه داد: اکنون دانش آموزانم را در جامعه می بینم و خوشحالم که زحمات ما به ثمر نشسته و می توانیم نتیجه تحصیلات خود را در جامعه ببینیم.

این مدرس دانشگاه افزود: درآمدهای حسابداری در بازار کار بسیار بالاست و خوشبختانه دانشجویانی که وارد این حرفه تخصصی می شوند از درآمد خود راضی هستند.

وی افزود: امروزه از یک مغازه کوچک تا یک کارخانه نیاز به یک حسابدار است و تقریبا همه مشاغل دنیا به حسابدار یا حسابدار نیاز دارند بنابراین بازار کار این حرفه نسبت به سایر رشته ها رضایت بخش است.

کاظمی تاکید کرد: سابقه کار حسابداری یک ضرورت است، بنابراین دانشجویان حسابداری باید از فرصت های کارشناسی خود برای کسب تجربه کاری با دوره کارورزی استفاده کنند و برای آینده ای روشن آماده شوند.

این مدرس دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: 24 آذر ماه ماه حسابدار را به همه حسابداران و حسابرسان تبریک می گوییم، امیدواریم به حساب خود در حساب های دنیوی برسیم تا در آخرت به پیشگاه خداوند سربلند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید