بازداشت اعضای خانواده عامل عملیات استشهادی در قدس اشغالی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شبکه های اجتماعی عربی عکسی از دختر فادی ابوشهیدم عامل عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی منتشر کردند که دستگیر شده است.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که کاربران شبکه های اجتماعی بازداشت دختر رهبر حماس را محکوم کردند و تاکید کردند که ابوشهیدم “قهرمان بود و آنچه او انجام داد به نفع آرمان فلسطین بود”.

دختر ابوشهیدم کمتر از 12 سال سن دارد. این در حالی است که نظامیان صهیونیست همسر عامل عملیات استشهادی در قدس را نیز دستگیر کردند.

به گزارش الجزیره، همسر ابوشهیدم به محض بازگشت از اردن دستگیر می شود. شبکه یهودی خان همچنین گفت که وی در پل النبی که کرانه باختری را به اردن متصل می کند، بازداشت شده است.

یک منبع آگاه همچنین گفت که نیروهای شبک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) بازجویی از همسر شهید را آغاز کرده اند. او سه روز پیش برای دیدن مادرش که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود، راهی اردن شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز گزارش داد که نیروهای امنیتی این رژیم اعضای خانواده ابوشهیدم از جمله پسر و برادر وی را دستگیر کرده اند.

ابوشهیدم شهروند فلسطینی 29 آبان ماه در یک عملیات استشهادی در قدس اشغالی 4 صهیونیست را مجروح و یک نفر دیگر را که خود شهید بود به شهادت رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید