بازداشت داخلی دو روزنامه نگار بین المللی؟!


ساعت: 22:59
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1915044

اخبار منتشر شده از سوی کاربران فضای مجازی حاکی از آن است که برخی از خبرنگاران شبکه ایران اینترنشنال به دروغ‌های غیررسانه‌ای متعدد و تکذیب و آسیب رساندن به تصویر رسانه‌ای قبلی خود اعتراض کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اخبار منتشر شده از سوی کاربران فضای مجازی حاکی از آن است که برخی از خبرنگاران شبکه ایران اینترنشنال به دروغ‌های غیررسانه‌ای متعدد و تکذیب و آسیب رساندن به تصویر رسانه‌ای قبلی خود اعتراض کرده‌اند.

آن دسته از کاربران سایبری که خود را نزدیک به خبرنگاران معترض معرفی می کنند با ارسال پیامی به برخی رسانه ها مدعی شده اند که دو تن از خبرنگاران معترض که به دلیل این رفتار در اخبار بین الملل یا صفحات مجازی خود تهدید به تبرئه شده اند، ممنوع الخروج هستند. از ساخت این شبکه سعودی!

منابع این خبر از افشای نام خود و خبرنگاران بازداشت شده برای حفظ امنیت خود خودداری کردند و گفتند در صورت ادامه این حادثه، اطلاعات بیشتری را افشا خواهند کرد.

شبکه بی بی سی فارسی سابقه ممنوعیت چند ساعته حضور یکی از کارشناسان مهمان خود را به دلیل اظهاراتی که با آن شبکه همخوانی ندارد را دارد که در آن زمان مهمان این برنامه با انتشار مخفیانه سلفی خود در فضای مجازی، مقامات بی بی سی را تحریک کرد که آن را به سرعت منتشر کنند

دیدگاهتان را بنویسید