بازدید از 227 پایگاه مقاومت در قالب طرح آسوه


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884380

سرهنگ سید جواد حسینی گفت: با توجه به انتخاب حوزه ها و پایگاه های نمونه شهرستان همدان 23 نمایشگاه جامعه بسیجیان در مناطق مختلف شهرستان برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سرهنگ سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برنامه اسوه ارائه عملکرد حوزه های مقاومت در طول سال است. 1400 و نمایش دستاوردها و توانمندی های بسیجیان در عرصه های مختلف که طی آن از اقدامات و فعالیت های انجام شده در میدان بازدید به عمل آمد..


وی در ادامه افزود: این بازدیدها با حضور مسئولان ارشد ارتش استان و سایر نهادها و سازمان ها انجام شد که به طور کلی 26■ منطقه 227پایه مقاومت مورد ارزیابی قرار گرفت.


حسینی در خصوص اهداف اجرای این طرح گفت: یکی از مهمترین اهداف انتقال تجربیات پایگاه های مختلف بود که باعث تقویت و ارتقای کار بسیج می شود..


وی بیان کرد: در این نمایشگاه ها دستاوردها و خدمات بسیجیان در حوزه مشاغل خانگی، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و …. معرفی شدند و مورد استقبال عموم قرار گرفتند..


فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایان خاطرنشان کرد: برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت های انجام شده توسط بسیج باید بتوانیم از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی به عنوان بهره ببریم. تا حد امکان.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید