بازدید دکتر صالحی امیری از فدراسیون و اردوی تیم ملی کشتی فرنگی


ساعت: 22:04
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838851

دکتر صالحی امیری به همراه دکتر نصرلا سجادی امشب با حضور در اردوی تیم های ملی کشتی از امکانات و سالن های در حال ساخت فدراسیون کشتی بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه نصراله سجادی مشاور عالی رئیس جمهور از کمپ تیم ملی و سالن های ساخته شده در فدراسیون کشتی بازدید کرد.

در این بازدید دکتر صالحی امیری با محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و پیمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و ملی پوشان حاضر در اردو دیدار و با ملی پوشان کشتی دیداری صمیمی داشت. تیم. تیم

در این نشست علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی از حمایت های رئیس کمیته ملی کشتی المپیک تقدیر کرد.

دکتر صالحی امیری با قدردانی از زحمات بی دریغ علیرضا دبیر حضور وی در راس فدراسیون کشتی، این امر را مایه خیر و برکت برای این رشته مدال آور و مردمی دانست.

وی افزود: کشتی همیشه مدال شاخص ورزش کشورمان در بازی های المپیک و آسیایی بوده است و به عنوان یک رشته مردمی باید از همه حمایت های خود از این فدراسیون استفاده کنیم.

دکتر صالحی امیری در فینال با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی و پیمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی جلسه خصوصی برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید