بازدید فرمانده بیت المقدس سپاه کردستان از بهره برداری از پروژه آبرسانی ریهلان دزلی/ انتقام خون به ناحق ریخته شده کشاورز بی گناه را خواهیم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سرلشکر سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس حسینی کردستان در سفر یک روزه خود به شهرستان سروآباد از پروژه آبرسانی ریکالان – دزلی بازدید کرد.

در این بازدید آخرین وضعیت پروژه آبرسانی ریکلان – دزلی توسط فرمانده سپاه بیت المقدس کرد مورد ارزیابی قرار گرفت و روند پیشرفت و اجرای آن بررسی شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این بازدید خاطرنشان کرد: معضل کم آبی و بی آبی در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان های مریوان و سرعباد تشدید شده است و سپاه نیز در این شهرستان بسیج شده است. این میدان برای مهار مشکلات مردم و کاهش فشار ناشی از آن به دلیل خشکسالی وارد میدان شد و امیدواریم بتوانیم برای رفع مشکلات مردم قدمی برداریم.

سردار حسینی افزود: زیرساخت های لازم برای اجرای طرح آبرسانی در مناطق سروآباد و مریوان فراهم می شود و در این راستا با توجه به تجهیزاتی که در اختیار سپاه کردستان بیت المقدس قرار دارد بخشی از مشکلات آب شرب مردم مرتفع می شود.

وی گفت: در پروژه آبرسانی هدف اصلی ما رضایت مردم است و یکی از اولویت های اصلی در این پروژه خدمت به مردم است.

فرمانده ستاد استانی شهیرام فر با حضور در جمع صمیمی مردم سروآباد با اشاره به کشته شدن ناجوانمردانه کشاورز روستای سرخه توت شهرستان سروآباد که در حین رسیدگی به باغ و امرار معاش خانواده توسط گروهک های ضد انقلاب کشته شد، گفت: اضافه کرد: خدایا انتقام خون های به ناحق ریخته شده این بی گناه را بگیریم و دشمن بداند که خون او بی پاسخ نخواهد ماند.

سردار حسینی گفت: امروز عناصر ضد انقلاب و پیاده نظام و جیره خواران استکبار جهانی امنیت و آرامش کنونی کردستان را درک نمی کنند و اخیرا دست به چنین عمل و جنایتی زده اند.

فرمانده ارتش کردستان بیت المقدس خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان قطعا انزجار خود را از این اقدام تروریستی اعلام خواهند کرد و لازم می دانیم با این جیره خواران استکبار جهانی قاطعانه و یکپارچه برخورد کرده و به دنبال انتقام خون به ناحق ریخته شده از مزدوران باشیم. .گرفت

در پایان این سفر فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و هیئت های همراه از گروه های صالحین بازدید کردند.

در این بازدید سردار حسینی با هیئت های صالحین حاضر سخنرانی کرد.

سردار شهید شهرام فر استان با اشاره به پیشرفت گروه های صالحین در پیشبرد گام دوم انقلاب بر حرکت در جهت بصیرت افزایی و روشنگری جامعه در برابر توطئه های دشمنان که امروز دشمن خانواده ها را هدف قرار داده است، تاکید کرد.


404f93a9 16ec 45c5 8c2b a342627e5026 خبر خاکستری


822930cb 7ded 44c0 bb68 79ce6f8ec0c6 خبر خاکستری


bfb6c0c4 b98b 409a b7af 4d05abb7e808 خبر خاکستری


6fd237dd bdbf 4229 af8f 3cfcbfc1be9b خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید